Ar trebui banii să recompenseze notele bune? Este posibil să încurajezi un copil cu bani.

Stimulentele monetare îi pot învăța pe copii să vadă școala ca pe o modalitate de a câștiga bani

Dacă vă plătiți copiii să citească cărți, acest lucru îi poate determina cu siguranță să citească mai mult, dar, în același timp, această abordare îi face să trateze lectura ca pe o meserie, și nu ca pe o modalitate de a-și satisface propriile nevoi.

Filosof, politolog, profesor la Universitatea Harvard, Michael Sandel ia în considerare problema stimulentelor financiare pentru școlari din punct de vedere al pieței și moral și ajunge la concluzii interesante.

Experiența Statelor Unite ale Americii

Districtele educaționale din Statele Unite încearcă acum să îmbunătățească rezultatele elevilor prin plăți în numerar pentru a obține note bune, scoruri mari la teste testele școlare. Ideea că stimulentele monetare vor ajuta la rezolvarea problemelor existente în educație ocupă un loc important în reforma care se desfășoară în acest domeniu.

Din ce în ce mai mult, stimulentele financiare sunt văzute ca un factor cheie în îmbunătățirea performanței academice, în special în școlile urbane aflate în decalaj.

Diferite sisteme de stimulare în școli

Roland Fryer, Jr., profesor de economie la Universitatea Harvard, a încercat să afle. Fryer, un afro-american care a crescut în zonele penale Florida și Texas, consideră că stimulentele monetare pot ajuta la motivarea elevilor din școlile urbane. După ce a primit sprijin financiar, a testat această idee în câteva dintre cele mai mari districte școlare din Statele Unite. Din 2007, proiectul său a plătit 6,3 milioane de dolari elevilor din 261 de școli din oraș care trăiesc în cartiere sărace, predominant africane și hispanice. În același timp, au fost utilizate diferite scheme de stimulare în diferite orașe:

  • În New York, școlile care au participat la experiment au plătit elevilor de clasa a patra 25 de dolari fiecare pentru note bune și scoruri mari la testele standardizate. Elevii de clasa a VII-a puteau câștiga 50 USD la promovarea fiecărei probe. În medie, fiecare elev de clasa a VII-a a primit un total de 231,55 USD.
  • În Washington, elevii de gimnaziu au primit recompense în bani pentru prezență, comportament bun și teme. Copiii conștienți ar putea câștiga până la 100 de dolari la fiecare două săptămâni. Câștigul mediu pentru un student a fost de aproximativ 40 USD pentru o perioadă de două săptămâni și 532,85 USD pentru un an universitar.
  • În Chicago, elevilor de clasa a IX-a li s-au oferit următoarele tarife pentru notele lor la materii: 50 USD pentru A, 35 USD pentru B și 20 USD pentru C. Cei mai buni studenți au reușit să câștige 1.875 de dolari pe an universitar.
  • În Dallas, elevii de clasa a doua sunt plătiți cu 2 dolari pentru fiecare carte pe care o citesc. Pentru a primi banii, elevii trebuie să treacă un test pe calculator pentru a demonstra că au citit cu adevărat cartea.

Și care este rezultatul?

Rezultatele sistemului de stimulente monetare au fost mixte. În New York, plăți pentru livrare cu succes testele nu au condus la o performanță mai bună. Introducerea plății pentru note bune în Chicago a dus la o creștere a prezenței, dar nu a condus la nicio îmbunătățire a punctajelor standardizate la test. La Washington, stimulentele în numerar i-au ajutat pe unii studenți (hispanici, tineri cu un comportament prost) să obțină scoruri mai mari la citire.

Cel mai bun rezultat a fost obținut în Dallas, unde copiii au fost plătiți cu doi dolari pentru fiecare carte citită. Până la sfârșitul anului, elevii au demonstrat o capacitate mai bună de înțelegere a citirii.

Daune motivației monetare

De ce să nu plătiți copilul pentru a obține note bune sau pentru a citi cărți? Scopul în acest caz este de a motiva copilul să studieze sau să citească. Banii acționează ca un stimulent pentru atingerea acestui obiectiv. Economia învață că oamenii răspund la stimulente. Unii copii pot fi suficient de motivați să citească sau să învețe cu succes, în timp ce alții nu. Deci, de ce să nu folosiți banii ca stimulent suplimentar?

Cu toate acestea, se poate întâmpla și ca un stimulent monetar să dăuneze motivației intrinseci a copilului, rezultând mai degrabă o scădere decât o creștere a dragostei pentru lectură. Sau pentru a crește numărul de cărți citite pe termen scurt, dar din motive greșite. Preocuparea evidentă este că stimulentele bănești îi pot învăța pe copii să vadă cărțile de citit ca pe o modalitate de a câștiga bani, ceea ce va distruge sau alunga dragostea altruistă pentru lectura în sine.

Beneficiile sistemului de mită

Uneori sistemul de mită funcționează. Și în unele cazuri, utilizarea acestui sistem poate fi justificată. Plata copiilor cu performanțe slabe pentru fiecare carte pe care o citesc oferă o îmbunătățire semnificativă a abilităților de citire, astfel încât să poată fi folosită, cu speranța că pe viitor le putem insufla acestor copii o dragoste dezinteresată pentru lectură. Dar este important să ne amintim că mita în sine este o practică compromisă din punct de vedere moral, care înlocuiește interesele inferioare (a citi pentru a trăi) cu interesele superioare (a a citi pentru a fi iubit).

Citeste si:

Sfaturi pentru părinți

Vizualizat

Tată și fiu: Cât de important este rolul tatălui în creșterea unui băiat

Sarcina și nașterea

Vizualizat

În timpul sarcinii, o femeie ar trebui să fie atentă la aceste trei activități, deoarece poate provoca crampe uterine!

Sfaturi pentru părinți

Vizualizat

Câteva sfaturi pentru proaspeții părinți cu privire la creșterea unui copil

Totul despre educație, Psihologia copilului, Sfaturi pentru părinți, Este interesant!

Vizualizat

Părinte pozitivă: 5 sfaturi

Sfaturi pentru părinți

Vizualizat

Fiica mea se îneca vara la 2 metri de mine smucindu-și convulsiv picioarele cu o FATA ABSOLUT CALMA!

Vizualizat

De ce femeile se îmbunătățesc după naștere și cum să o evite?

Totul despre educație, Sfaturi pentru părinți, Este interesant!

Vizualizat

Educația după Pestalozzi: Dragostea este un concept concret

Psihologia copilului, Sfaturi pentru părinți

Vizualizat

Despre prietenia dintre părinți și copil, este corect?

Este necesar să încurajăm financiar copilul? Bani de buzunar

Găsirea unui răspuns la întrebarea dacă să recompensezi financiar un copil pentru note pozitive sau să ajuți prin casă nu este ușoară. Unii dintre părinți consideră că o astfel de abordare a educației îl va ajuta pe copil să învețe să gestioneze cu înțelepciune banii în viitor, dar alți părinți nu susțin acest punct de vedere, fiind siguri că, obișnuit cu banii, copilul nu va mai vrei să faci ceva gratis.
Ce ar trebui să facă cu adevărat părinții? În acest articol, ne propunem să luăm în considerare această problemă mai pe deplin.

Banii sunt unul dintre tipurile de motivație
Motivația, potrivit psihologilor, este cea care ne determină să îndeplinim anumite acțiuni sau acțiuni. Analizând stimulii umani, putem afla că principalii sunt frica și iubirea. Copiii au propria lor listă de activități pe care le realizează cu bucurie și entuziasm, dar există și o activitate pe care copilul refuză să o desfășoare chiar și prin forță.

Așadar, părinții, în primul rând, ar trebui să-și îndrepte eforturile pentru a trezi în copilul lor dorința pentru acel tip de activitate care nu este interesant pentru el. În același timp, copilului tău ar trebui să-i placă procesul de a face munca și rezultatul. Desigur, amenințarea cu pedeapsa sau privarea de anumite privilegii stimulează copilul să acționeze, dar este puțin probabil ca copilului să-i placă procesul efectuat. De exemplu, copilului tău nu îi place să citească. Nu folosiți amenințări sau pedepse, dacă conversațiile educaționale despre cât de bine este să fii o persoană bine citită nu primesc răspunsul potrivit, schimbați stimulentul cu unul mai substanțial, cum ar fi mersul la cinema sau o oră în plus la sala. calculator. Puteți folosi și stimulente bănești - copilul va accepta cu plăcere oferta de a cheltui o sumă mică de bani pe cont propriu.

Banii sunt o metodă de încurajare recunoscută de majoritatea oamenilor. Desigur, ca toate metodele, are avantajele și dezavantajele sale. Deci, ce ar trebui să-și amintească părinții:

Vârsta copilului și bani de buzunar
Copii vârsta preșcolară nu au o nevoie deosebită de cheltuieli de buzunar, deoarece toate nevoile și dorințele lor sunt satisfăcute de părinți. Astfel, banii pentru un preșcolar nu reprezintă un stimulent serios la acțiune.
Elevii elementare încep să simtă nevoia de bani, deoarece au ocazia să cumpere ceva din cantina școlii sau pe drum de la școală.
Dar pentru adolescenți, banii de buzunar devin pur și simplu necesari. Un copil mare se simte aproape ca un adult și se străduiește să obțină o independență maximă, iar banii pentru el sunt o excelentă întărire a încrederii în independența personală.

Nevoia de bani la copii
Încercați să fixați ferm în mintea copilului trei concepte de bază: „vreau”, „trebuie” și „pot”. Suma primită de copil pentru îndeplinirea sarcinii ar trebui să fie suficientă pentru a cumpăra un articol care este semnificativ pentru el, de exemplu, o minge de fotbal. Este important ca copilul să vadă diferența dintre necesar și inutil.

Sumă potențială de bani
Suma de bani pe care o va primi copilul ca urmare a activităților sale trebuie convenită în prealabil. Descrieți clar limitele sumei și condițiile pentru verificarea lucrării și respectați acordul cât mai onest posibil. Dacă începi să negociezi și să înșeli, poți pierde încrederea copilului.

Satisfacția muncii
Este grozav dacă îți poți învăța copilul să primească satisfacție morală din munca pe care a făcut-o. Asigurați-vă că vă lăudați copilul când prezentați recompensa.

Cum să felicit și ce cadouri poți oferi.

libertate de alegere
Fii interesat de ceea ce vrea copilul tău să cheltuiască bani de buzunar. Ascultă-i cu atenție planurile și, evitând un ton ordonat, exprimă-ți calm părerea personală în această chestiune. Copilul trebuie să învețe să ia propriile decizii și, ținând cont de opiniile bătrânilor, acest lucru îl va ajuta pe viitor.

Astfel, putem concluziona că încurajarea financiară a copiilor este o chestiune care necesită o abordare competentă și semnificativă. Nu reprezintă un pericol pentru educație, dar nu este un panaceu. Există multe moduri în lume de a-ți încuraja copilul fără a apela la bani: un zâmbet amabil, o atingere blândă și o conversație sinceră. Aceste lucruri sunt înzestrate cu mai multă valoare decât lucrurile materiale.

Este posibil să motivezi un copil cu bani? Merită să plătiți un copil pentru note bune? - o întrebare destul de comună care devine relevantă pentru părinți, rezolvarea problemelor supunerea copiilor. De obicei, o astfel de întrebare apare într-o situație în care performanța școlară bună sau încurajarea copiilor să facă diverse treburi casnice este importantă pentru părinți.

Banii, ca modalitate de a încuraja sau de a motiva, sunt un fenomen destul de comun în timpul nostru. Cu toate acestea, în ciuda propagandei răspândite și abundente a relațiilor monetare în societate modernă banii nu sunt un motivator eficient. Mai jos vreau să notez câteva dintre caracteristicile și consecințele negative care apar inevitabil cu această metodă de motivare.

Banii denaturează adevărata motivație a copilului

Oferind unui copil bani pentru succesul sau pentru ajutor școlar, concentrarea lui motivațională se schimbă. Dacă mai devreme putea lua o notă bună la școală la cunoștințe, la capacitatea de a-și transmite gândul, de a conduce un dialog sau de a-și ajuta părinții, pentru că situația o impunea, acum o va face pentru a câștiga bani. Cunoștințele, abilitățile și ajutorul trec în fundal sau devin deloc neimportante. Într-un alt fel, aceasta se poate manifesta ca cerșirea pentru note bune la școală, apariția unor târgâituri în procesul de înțelegere dintre copil și părinți.

Al doilea punct este că mărimea recompensei monetare ar trebui să crească din când în când, deoarece nevoile tind să se schimbe. În cele din urmă, părinții vor ajunge la concluzia că copilul va cere taxe exorbitant de mari pentru îndeplinirea treburilor elementare sau pur și simplu pentru studii. Acest lucru se observă bine în adolescență pe exemplul copiilor „răsfățați”, unde părinții se confruntă cu problema îndeplinirii tuturor cerințelor și „dorințelor” copilului.

Cumpărarea de bani duce la distrugerea relațiilor

Baza oricărei relații sănătoase este acceptarea personală necondiționată, respectul, dialogul. Platind copilul cu bani, parintii ii ofera un cu totul alt model de interactiune. În loc de asistență reciprocă, participare comună la viața de familie, sarcini personale și sociale (cum ar fi școala), copilului i se oferă un model pur pragmatic de a câștiga bani. Putem spune că recompensa bănească pentru succes este un analog al salariului, apoi copilul acționează ca un angajat, iar părinții acționează ca un angajator. Vrei ca copilul tau sa te perceapa ca un angajator, nu un parinte iubitor?

În rusă există o vorbă: „Prietenia este prietenie, dar bani în afară”. Există deja o diviziune în cultură între prietenie, relații personale și interacțiune pur pragmatică (parteneriat). Și acesta nu este un accident. Multe alianțe amicale s-au rupt din cauza banilor. Prietenia și relațiile personale se bazează pe dialog, parteneriatul se bazează pe profit. Prietenia și relațiile de familie nu pot fi construite numai pe profit, este întotdeauna mai mult decât profit. Prin monetizarea relației lor cu copilul, părinții îi transmit mesaje destul de specifice: „suntem gata să vă cumpărăm loialitatea, supunerea”. Cititorule, vrei să-ți construiești relația cu copiii, ca în piață?

Un alt punct în care părinții plătesc pentru „A” și succes în diverse domenii, asta înseamnă că au o nevoie mai mare de a obține note bune decât copilul însuși. Cu alte cuvinte, nu există un interes adevărat pentru copil, întrucât implicarea în proces nu vine prin esența procesului, ci cu bani.

Proverbul „Cine plătește comandă muzica” vorbește despre un alt aspect important al relațiilor monetare. Ideea este că criteriile de succes sunt determinate de părinți, și nu de copilul însuși. Cine plătește stabilește criteriile. Succesul înseamnă obținerea de bani. Și aceasta este o idee foarte periculoasă.

Pericolul ideii este că, fără a avea propria înțelegere a succesului, copilul devine în mod deliberat controlat, condus, orientat către criterii externe, străine de succes.

Un motivator intern este mai bun decât unul extern

Banii sunt un motivator extern pentru că cineva îi oferă. Știm din viață că atunci când un copil este pasionat, când are un mesaj intern, atunci nu sunt necesari factori externi pentru a menține motivația. Putem spune că banii sunt un alt fel de „lovitură” pentru un copil pentru a face ceea ce au nevoie părinții lui. Aceasta nu contribuie la dezvoltarea motivației intrinseci, deoarece se formează prin implicare și interes.

Constatari:

Plată în bani pentru succesul la școală și supunerea la un copil:

  • mută adevăratele motive ale copilului la singurul („face bani”);
  • nu promovează dialogul și asistența reciprocă;
  • formează modele comportamentale incorecte;
  • confundă rolurile;
  • descurajează interesul și entuziasmul pentru învățare;

21.09.2011, 10:45

O zi buna!


21.09.2011, 10:47

Pur tehnic, ideea este așa-așa. Dar in general... daca il aranjezi corect... de ce nu :)).

Și etta... tu în şcolari juniori;)

reptilă

21.09.2011, 10:52

Am avut următoarele acorduri:
școală timpurie - fără bani. Deuce - minus se uita la televizor timp de o săptămână ..
gimnaziu - câte ruble pe săptămână sunt de bază (nu-mi amintesc exact acum) și cum ați fost taxat - 100 r pentru 5 la materiile de bază și minus 100 pentru 2 ....
Nu cred că aceasta este stimularea greșită - copilul învață într-o astfel de schemă: să-și distribuie cheltuielile, să învețe să-și refuze cumpărăturile inutile, să economisească dacă este necesar, să câștige bani cu propria muncă.... S-a întâmplat (mulțumesc lui Dumnezeu rar ) că nu existau bani în plus pentru buzunare în familie era complet ((- acordurile au fost înghețate, copilul a tratat acest lucru calm și cu înțelegere....

grymzochka

21.09.2011, 10:52

reptilă

21.09.2011, 10:54

Am scos gunoiul - 100 de ruble, am spălat podelele - 500 de ruble, mi-am curățat camera - 150 de ruble, am mers la școală - 500 de ruble, am sărit - -1000 de ruble, am murdărit uniforma - -2000 de ruble: 080:

Apropo, mi se pare că fiica mea este mai relaxată în privința banilor decât eram eu la vârsta ei.... Cred că și datorită acestei scheme... rar a trebuit să văd bani în copilărie, doar 1,47 pentru prânzuri pe săptămână, așa că eram prea anxioasă și nervoasă din cauza lor.
Până acum, un lacom teribil, nu mă vor târî la magazin: 001:

21.09.2011, 10:55

Am scos gunoiul - 100 de ruble, am spălat podelele - 500 de ruble, mi-am curățat camera - 150 de ruble, am mers la școală - 500 de ruble, am sărit - -1000 de ruble, am murdărit uniforma - -2000 de ruble: 080:
Va fi posibil să câștigați bani pentru un copil: sprijin:

Deci cine va plăti pentru toate astea?

reptilă

21.09.2011, 10:57

Deci cine va plăti pentru toate astea?

În Statele Unite, emiterea de bani de buzunar o dată pe săptămână este larg răspândită. Dar acestea sunt eliberate doar dacă copilul și-a îndeplinit cu conștiință îndatoririle acasă și la școală toată săptămâna. Fără calcule meschine și cu o schemă nu atât de evidentă: bani-mărfuri.: 065:
Conștiința este un concept neclar .... Când totul este pictat, copilul nu va mai crede că a fost jignit pe nedrept ... Regulile jocului de aici ar trebui să fie încă clare și lipsite de ambiguitate ... Pentru liniștea sufletească a ambele părți și lipsa de temei pentru dispute

21.09.2011, 10:58

Tu stii mai bine:)).

21.09.2011, 10:58

grymzochka

21.09.2011, 10:59

cumva scump. al meu este unu cinci uchitstsa...

Da, această schemă nu este pentru necinstiți :(

21.09.2011, 11:01

Ceea ce ma deruta personal:
1 - vorbim de un elev de clasa a II-a
2 - relațiile marfă-bani în procesul de realizare a lucrurilor necesare, care includ studiile la școală (ei bine, atunci, va trebui să plătească pentru spălatul pe dinți?)

reptilă

21.09.2011, 11:02

Tu stii mai bine:)).
Nicio schemă nu funcționează pentru noi. Vulturii mei nu au nevoie de bani:065:
de ce nu este nevoie?

Shilopopenko

21.09.2011, 11:02

21.09.2011, 11:05

de ce nu este nevoie?

Nu știu... totul este acolo :))

Katerinka și Karinka

21.09.2011, 11:06

in copilarie mie si fratele meu ni se dadeau ** ruble pe saptamana, sambata aduceam agende si daca sunt 3 cinci pe saptamana si nu e nici un triplu, si cu atat mai mult gaste :)) atunci dadeau daca exista este măcar un triplu, apoi au ars toți cei cinci.... ne-a stimulat bine - am studiat perfect 3 săptămâni ca să cumpărăm telefoane (amintiți-vă că erau copii așa .. cu fir .. unu la camera, a doua la bucatarie....) apoi adevarul a fost anulat, dar studiul a „intrat intr-un obicei” si am terminat foarte bine scoala si am intrat noi in universitati..

Acum și cu fiica mea am convenit ca sâmbătă să însumăm rezultatele săptămânii și să dăm bani dacă totul este în regulă... cât timp funcționează
treburile casnice nu au fost anulate

21.09.2011, 11:06

Nu stiu...totul este acolo :))

Selectați?:016:

reptilă

21.09.2011, 11:08

Nu stiu...totul este acolo :))
chiar și faptul că mama nu permite?

21.09.2011, 11:08

Selectați?:016:

Ce au? :)) De ce? nu am nevoie de el:065:

21.09.2011, 11:08



21.09.2011, 11:08

La școală mi-au dat bani aproximativ la fel. Cred că acesta este lucrul corect de făcut și ar trebui făcut. În primul rând, copilul învață să folosească banii, să economisească. În al doilea rând, copilului i se poate explica că acesta este un fel de salariu (și o amendă). Dar principala motivație pentru învățare ar trebui să fie tot nu banii, ci curiozitatea. Dați doar bani de buzunar = copilul nu înțelege cum obțin părinții acești bani. Pe de altă parte, copilul nu ar trebui să se oprească asupra lor.
În general, cred că încurajarea bănească este bună, dar trebuie prezentată corect, altfel poate merge lateral.

21.09.2011, 11:10

chiar și faptul că mama nu permite?

Uh... avem o conversație ciudată cu tine, nu crezi? De ce nu mă lasă mama? :)

Mama permite totul rezonabil. Copiii sunt destul de capabili să accepte argumente că acest lucru este rezonabil, dar nu este. :)
Copiii americani știu devreme să numere bani importanți: pentru o casă, pentru facultate, pentru o mașină la 15 ani :)).

21.09.2011, 11:10

Primul. Este foarte îngrozitor să faci toată această contabilitate. În plus, evaluarea evaluării este diferită. Și cum veți evalua plusurile și laudele? Și dacă comportamentul este dezgustător, dar notele sunt bune? Veți cere ca totul să fie întotdeauna genial?

Al doilea. Există o opțiune că copilul tău nu este capitalist și nu este un fan al banilor. Apoi, foarte repede veți pierde toate pârghiile de control. Cum îți place opțiunea: studiez prost - ei nu dau bani - ei bine, nu-ți pasă? (Și acolo, apropo, se deschide o pantă foarte alunecoasă de a face bani în alte moduri).

IMHO, totul este din lene. Prea lene să te încurci cu copilul pentru a îmbunătăți rezultatele. Este mult mai ușor să ceri conformitate formală. Am vazut copii din rezultate ridicateîn școală și alte activități. Ei nu sunt plătiți pentru asta.

21.09.2011, 11:10

Am fost mulțumit de „minus 300”! Ce se întâmplă dacă copilul a irosit bani? Pe credit?

Și copilul prietenului meu are un prost - un profesor. Scrie toate comentariile în zilele PMS. Pentru toată clasa!

21.09.2011, 11:10

ce au? :)) De ce? nu am nevoie de el:065:

Nu avem un asemenea târg de vanitate ca în școala rusă. Prin urmare... și nici nu există dorințe speciale. :)

Ce se înțelege prin târg? Se pare că nici noi nu îl avem, deși poate pentru că este încă începutul

21.09.2011, 11:11

Ce se înțelege prin târg? Se pare că nici noi nu îl avem, deși poate pentru că este încă începutul

Să fim de acord că a fost în trecutul îndepărtat - școala mea, iar acum nu este :flower:.

21.09.2011, 11:12

Dacă ar fi să monitorizați subiecte în Shkolniki, ați găsi multe explicații teoretic solide - de ce NU.
Prea lene să scriu de 101 ori ceea ce poate fi citit în secțiunea potrivită.
.

Multumesc mult pentru raspunsul detaliat!
Este puțin probabil să-l oblig pe tata să scormonească prin secțiunea Scolari, vreau păreri și o scurtă „strângere” aici, iartă-mă...
Mulțumesc din nou!

21.09.2011, 11:14

Să fim de acord că a fost în trecutul îndepărtat - școala mea, iar acum nu este :flower:.
Bamkin, dar nu sunt jignit pentru noi și în general :)) este foarte interesant, poate că este timpul să intru în panică, dar încă nu m-am aprovizionat cu un persen: 001 :))

21.09.2011, 11:15

Am scos gunoiul - 100 de ruble, am spălat podelele - 500 de ruble, mi-am curățat camera - 150 de ruble, am mers la școală - 500 de ruble, am sărit - -1000 de ruble, am murdărit uniforma - -2000 de ruble: 080:
Va fi posibil să câștigați bani pentru un copil: sprijin:

Calea fără fund. Odată cu vârsta, cerințele încep să crească și simțul responsabilității scade. Va exista, de asemenea, un teren pentru, ca să spunem ușor, viclenia. Trebuie să cauți alte motivații pentru a studia, iar sarcinile casnice trebuie clar definite. Ideea cu bani de buzunar poate fi gândită, dar nu legată de contabilitate

21.09.2011, 11:15



Motive necesare...

În viziunea mea așa:

21.09.2011, 11:18

Bamkin, dar nu sunt jignit pentru noi și în general :)) este foarte interesant, poate că este timpul să intru în panică, dar încă nu m-am aprovizionat cu un persen: 001 :))

Am înțeles. Dar merg în călătorii scurte - am auzit ceva aici, acolo ... în general, nu răspund pentru cuvintele mele :)) în acest caz: 065:

21.09.2011, 11:19

Tata crede că în acest fel poate motiva să studieze...
Nu sunt puternic de acord.
Motive necesare...

În viziunea mea așa:
o săptămână nu sunt două și comentarii - în weekend există cinema / divertisment și o anumită sumă fixă ​​de bani de buzunar pentru săptămâna viitoare, dacă un deuce sau un comentariu - niciunul dintre cele de mai sus

IMHO, suficient pentru a priva divertismentul.

De la o anumită vârstă, banii de buzunar devin o necesitate. A nu da bani deloc este plin de consecințe nefaste.

Și apoi, ei bine, ce mergi cu bicicleta timp de o săptămână? Toată săptămâna copilul a încercat, și la sfârșitul deuce - și privarea de toate beneficiile? Pentru mine, aceasta ar fi cea mai mare demotivare. De fapt, îmi amintesc de mine când eram copil. După două astfel de nenorociri, aș fi renunțat deloc la studii. De ciudă.

21.09.2011, 11:19

Dacă ar fi să monitorizați subiecte în Shkolniki, ați găsi multe explicații teoretic solide - de ce NU.
Prea lene să scriu de 101 ori ceea ce poate fi citit în secțiunea potrivită.

1.Motivația pentru ceea ce ar trebui să fie treaba copilului ar trebui să fie legată de dorințele și interesele acestuia.
Dar trebuie să cauți argumente, să vorbești cu copilul, să confirmi cu exemple că a studia bine este bine. Și aceasta este muncă pentru un adult obosit.

2. Tata nu vrea să caute soluții la problemă. să facă el însuși ceva, să vorbească, dar vrea să „răsplătească”.
Oglindă - la bătrânețe, în loc de comunicare, tatălui i se va oferi un azil de bătrâni confortabil, pe care copilul îl va plăti.

Iar ultimul - îmi iubesc copilul cu toate notele - de la cinci la doi.
Doar un doi este un INDICATOR.
SAU ce am ratat, sau faptul că nu există contact cu profesorul, sau nu este interesat. (și nu este interesant atunci când nu înțelege. Dar nu înțelege - când explică prost sau nu l-au ratat).

:flower::flower::flower: Nu se poate spune mai bine.

Acest lucru a fost deja spus și discutat în tot felul de „Școlari”...
Consider că este sălbatic să construiești o relație cu un copil așa și să lege totul de bani.

reptilă

21.09.2011, 11:22

Dacă ar fi să monitorizați subiecte în Shkolniki, ați găsi multe explicații teoretic solide - de ce NU.
Prea lene să scriu de 101 ori ceea ce poate fi citit în secțiunea potrivită.
...... și altele ......
Mi-e si lene sa scriu de ce DA...Dar am un rezultat pozitiv....E posibil sa nu fie pentru toti copiii si nu pentru toate familiile...
În argumentele dumneavoastră (cu tot respectul) nu există justificări clare....

Yozheg urechi

reptilă

21.09.2011, 11:24

În viziunea mea așa:
o săptămână nu sunt două și comentarii - în weekend există cinema / divertisment și o anumită sumă fixă ​​de bani de buzunar pentru săptămâna viitoare, dacă un deuce sau un comentariu - niciunul dintre cele de mai sus

21.09.2011, 11:25

Consider că este sălbatic să construiești o relație cu un copil așa și să lege totul de bani.

Cred că același lucru.
tata isi petrece 2 zile libere pe luna cu un copil, telefoanele nu conteaza.
la poveștile mele despre zilele noastre de școală - am auzit o astfel de sugestie despre motivație, așa că mă gândesc...

reptilă

21.09.2011, 11:25

care este rezultatul tau? pozitiv:046:
fiica mea are 22 de ani, din punct de vedere material ii merge bine... mmm.

Ce ti s-a parut amuzant?

Yozheg urechi

21.09.2011, 11:26

Când pedepsiți un copil, nu vă pedepsiți ... (c)
Ce este în neregulă cu ideea de a câștiga bani prin propria muncă prin studiu? in institute sunt atat de motivati... desi nu prea mult....
nu motiva, ci încurajează.

reptilă

21.09.2011, 11:27

nu motiva, ci încurajează.
înlocuiți cuvântul... am făcut o greșeală

Yozheg urechi

21.09.2011, 11:27

fiica mea are 22 de ani, din punct de vedere material ii merge bine... mmm.
Fara exagerari in privinta banilor....
Ce ti s-a parut amuzant?
bun in ce sens? A câștigat atât de mulți bani în timpul petrecut la școală? :046:

21.09.2011, 11:27

Când pedepsiți un copil, nu vă pedepsiți ... (c)
Ce este în neregulă cu ideea de a câștiga bani prin propria muncă prin studiu? in institute sunt atat de motivati... desi nu prea mult....

Aici!!! avand un deuce, de exemplu, si voi fi obligat sa petrec weekendul nu asa cum mi-as dori... :-)
ideea de a câștiga bani prin propria muncă nu este rea, dar ... tatăl sugerează o relație prea clară ... acest lucru este jenant ...
Mă sprijin în continuare pe faptul că este interesant să studiezi, că va fi util în viață, iar tu...
nu ajută întotdeauna

21.09.2011, 11:27

Când pedepsiți un copil, nu vă pedepsiți ... (c)
Ce este în neregulă cu ideea de a câștiga bani prin propria muncă prin studiu? in institute sunt atat de motivati... desi nu prea mult....

Da, totul este în regulă cu studiile noastre la institutele noastre... atât pentru studenți, cât și pentru profesori... dar banii motivează... da

Yozheg urechi

21.09.2011, 11:27

înlocuiți cuvântul... am făcut o greșeală
ai făcut o greșeală, tu și înlocuiește: 046:

grymzochka

21.09.2011, 11:27

Și ce sunt excesele în raport cu banii?

21.09.2011, 11:29

Da, totul este în regulă cu studiile noastre la institutele noastre... atât pentru studenți, cât și pentru profesori... dar banii motivează... da

21.09.2011, 11:30

Îndrăznesc să vă reamintesc – vorbim de clasa a II-a

Mai sus era vorba deja despre instituții.

În general, stau pe faptul că motivația cu bani pentru studiu nu funcționează la nicio vârstă.

Yozheg urechi

21.09.2011, 11:30

Îndrăznesc să vă reamintesc – vorbim de clasa a II-a
În clasa a doua, nu aș da deloc bani în mâinile mele.
Copilul tău de 8 ani merge singur la cumpărături?

21.09.2011, 11:31

Repet, astfel încât Shkolniki să nu okopalsya.
Trebuie să mergi în două direcții:
1. Acceptă copilul așa cum este - leneș. indiscret. somnoros, jucaus, activ noaptea, nu spala gatul si picioarele. (adăugați cine vrea ce pe listă).

2. Studiul face parte din viață. Sensul studiului este ca COPILUL să primească abilitățile și abilitățile de care are nevoie în viață. (Ideal)

În realitate, este o structură socială care impune copilului nostru să efectueze anumite ritualuri care nu coincid întotdeauna cu capacitățile, interesele și ritmul său.

Când profesorul greșește, când trebuie să te ridici și să mergi departe, când vrei să faci patinaj cu rotile - e greu să motivezi în clasa a II-a.

Și totuși - de ce tata are nevoie de un student excelent?

Întotdeauna sfătuiesc să împărtășesc un pic din concept - îndatoriri și oportunități. Și apropo, pentru a realiza oportunitatea de a studia EXCELENT, părinții trebuie să ofere copilului o astfel de oportunitate.: 004:
Acest lucru este atât pentru a ajuta la controlul timpului, cât și pentru a-l învăța pe copil să pregătească corect lecțiile și pentru a-l învăța să facă în mod sistematic sarcina în ziua în care a fost lecția.
Dar acest lucru trebuie făcut corect și competent. NU transfera toată responsabilitatea asupra copilului. (Ți-am spus - fă-ți temele - NU MUNCĂ!)

Și cum poți să spui unui copil: Îți iubesc pe oricare dintre voi dacă plătiți pentru note?

Este mai bine să stipulați suma cheltuielilor de buzunar pe care nu le controlați. (Cheltuiesc pe ceva ce părinții mei nu vor cumpăra). :support:

Iar „pedeapsa” pentru notele proaste a fost întotdeauna re-studiul materialului și muncă în plus peste el.:ded:

21.09.2011, 11:32

Copilul tău de 8 ani merge singur la cumpărături?
nu, este extrem de rar ca pâinea să meargă la un magazin din propria casă, în timp ce eu parchez/descarc dintr-o mașină, îți permit să cumperi niște gunoi pentru schimbare

Yozheg urechi

21.09.2011, 11:35

nu, este extrem de rar ca pâinea să meargă la un magazin din propria casă, în timp ce eu parchez/descarc dintr-o mașină, îți permit să cumperi niște gunoi pentru schimbare
Ei bine, atunci unde să pun banii, 200 de ruble pe evaluare? :))
catre banca? banii în bancă stimulează foarte mult o bună învățare :)

21.09.2011, 11:35

Și totuși - de ce tata are nevoie de un student excelent?
Argumentat, tatăl detașat poate explica asta? :005:

:floare::floare::floare:
tata este un elev excelent „nu e nevoie” :))
mama se sinucide: 065: - în fiecare zi - o remarcă, sau chiar un cuplu...

Ajut la controlul timpului, cu explicații - și, doar că copilul are un fel de indiferență față de procesul de învățare...

21.09.2011, 11:36

Ei bine, atunci unde să pun banii, 200 de ruble pe evaluare? :))

Ei bine, typeO - râvnit pentru psp (nu îl vom cumpăra singuri, pentru că, în opinia mea, un iPod și un iPad sunt suficiente)

Yozheg urechi

21.09.2011, 11:39

Ei bine, typeO - râvnit pentru PSP (nu îl vom cumpăra singuri, pentru că, în opinia mea, un iPod și un iPad sunt suficiente)
Ei bine, poate atunci de ce face schimb pentru fiecare evaluare?
luați evaluări trimestriale/semestriale/anuale.
pariu psp. de ce bani? :)

21.09.2011, 11:55

Este necesar să înțelegem - de ce indiferență?

21.09.2011, 11:58

de ce indiferenta?
probabil pentru că sunt multe altele activitati interesante decât a face dz

Îmi amintesc foarte bine de mine la această vârstă - părinții mei nu controlau deloc dz-ul și mă îngrijora dacă aveam timp să-mi fac temele.
fiul meu este opusul...

21.09.2011, 12:03

Și „pedeapsa” pentru notele proaste a fost întotdeauna re-studiul materialului și munca suplimentară asupra acestuia.:ded:

Și nu este nevoie de alte pedepse - este deja o consecință. A primit o notă proastă (obiectiv proastă pentru o muncă obiectiv prost făcută) - atunci ce se întâmplă? Copilul este forțat în loc de o plimbare, un computer, un cinematograf, un teatru, DR-ul unui prieten etc. - să stea acasă și să învețe material neînțeles sau neglijat. Din nou, dacă luăm aspectul material al pedepsei în unele cazuri - bani pregătiți pentru a cumpăra o jucărie, un laptop promis, o excursie de bowling prețuită etc. - în acest caz, se duc să plătească pentru tutore, să cumpere un suplimentar literatură educațională, opțional plătit etc. Principalul lucru este că copilul însuși înțelege această relație și nu că părinții l-au lipsit în mod deliberat de ceva. S-a lipsit, s-a pedepsit.

21.09.2011, 12:05

O zi buna!
Vreau să aud păreri despre motivația unui copil (clasa a II-a) de a studia cu ajutorul banilor...: 010:
Tata a avut o idee minunată - de exemplu: pentru "5" - 100 de ruble, pentru "4" - 50 de ruble, pentru "3" - nimic, pentru "2" și o remarcă - minus 300 de ruble: 073:
Părerea mea este că este inacceptabil să se stimuleze în acest fel „succesul copilului la școală”.
As fi recunoscator pentru toate parerile această problemă, tata va citi: 065:

Am fost atât de motivat în clasa a 3-a: fifa:
Eram un student heterosexual .. parintii mei au dat faliment :))

P.S. Acum îi motivez pe al meu în fiecare zi: 065: cu jucării noi pentru a merge în grădină: 065:

21.09.2011, 12:16

A primit o notă proastă (obiectiv proastă pentru o muncă obiectiv prost făcută)
există note proaste atât pentru comportament, cât și pentru neatenție (de exemplu, textul a fost rescris cu o greșeală) - nu este necesar un tutore în acest caz

21.09.2011, 12:16

P.S. Acum îi motivez pe al meu în fiecare zi: 065: cu jucării noi pentru a merge în grădină: 065:

Dar asta e gresit, dupa parerea mea...

21.09.2011, 12:16

Doar un doi este un INDICATOR.
SAU ce am ratat, sau faptul că nu există contact cu profesorul, sau nu este interesat. (și nu este interesant când nu înțelege. Dar el nu înțelege - când explică prost sau o scapă). Sau un indicator că copilul este doar prost: 065:

Dar nu există astfel de persoane pe LV (c)

21.09.2011, 12:20

există note proaste atât pentru comportament, cât și pentru neatenție (de exemplu, textul a fost rescris cu o greșeală) - nu este necesar un tutore în acest caz

Deci aici principalul este să înțelegeți de ce o evaluare proastă. Neatenție - totuși, se așteaptă muncă suplimentară - învățăm să rescriem cu atenție textele din vedere și din dictare. Părinții să ajute.

Comportament - părinții ar trebui apoi pedepsiți, deoarece nu puteau învăța copilul regulile de comportament în anumite locuri.

21.09.2011, 12:24

Dar asta e gresit, dupa parerea mea...

Da, nici mie nu-mi place.
Dar pentru moment, trebuie să fiu de acord:065:

Porcușoare Acasă

21.09.2011, 12:33

Nu am fost deloc stimulat... Dar am studiat bine)

21.09.2011, 12:33

sau un indicator că copilul este pur și simplu prost: 065:

Dar nu există astfel de persoane pe LV (c)

Ele nu există deloc.
La fel și leneș de la naștere, de exemplu.: 004:

(Există însă boli care, într-o versiune neglijată, vor îngreuna perceperea copilului material educațional la fel de usor ca semenii.
Uneori, o consultare în timp util cu un neurolog ajută foarte mult.)

Dar acum vorbim despre altceva.
Este necesar să se uite - cum sunt organizate lecțiile, care este rutina zilnică a copilului. Aici putem arunca jetoane acumulate colectiv.
Apropo, metoda „turtă dulce” funcționează - se pun un ceas și o vază cu yummy. A lucrat timp de 30 de minute - încă o pauză - primiți un răsfăț.
:080:
Și din nou repet - dacă copilul nu are timp - acesta este un motiv să nu-l iubești?
DA studiul este 1/4 din viața lui și 1/10 din a ta.

Și ce se va întâmpla dacă nu este un elev excelent. dar fii amabil. receptiv și sportiv?

21.09.2011, 12:35

Fiul meu este acum în al 7-lea. Din clasa a treia, și-au motivat studiile cu bani - "5" - 20 de ruble, nu au plătit pentru "4", "3" - minus 10 ruble, "2" - minus 20. A economisit bani, a fost mândru că „câștiga”, era foarte disciplinat în cheltuieli. O cerere de a cumpăra niște prostii: „l-ai cumpăra cu al tău?” - „nu...” A studiat bine, dar este deja un tovarăș responsabil. Am cheltuit banii acumulați pe ceva mare, nu-mi amintesc. În general, este foarte calm în privința banilor, după părerea mea, a existat un sentiment că prezența lor depinde de el, și nu de întâmplare. Toate acestea au funcționat până în clasa a 6-a, iar apoi au ajuns la nimic. Pentru că "Nu mai simt că le câștig. Cumva nu este real. Tu ești cel care mi le dai." Acum învață bine, dăm bani „ocazional” – DR, NG... Și economisește și cheltuiește. Este foarte scrupulos cu întoarcerea schimbării, nu uită de datorii. Cred că, pentru studenții mai tineri, taxele de școlarizare sunt un bun joc de rol în viața reală, atâta timp cât persistă iluzia principală de „a câștiga bani”.
Cred că plata pentru treburile casnice este ciudată, ca să spunem ușor. si fiul :)

Cascavella

21.09.2011, 12:42

Nu văd niciun motiv să încurajez educația cu bani. Copilul învață singur, are nevoie de cunoștințe. Și cheltuielile de buzunar sunt de la altă operă.

Ei învață singuri, dar încă nu au nevoie. Când ai nevoie, va fi prea târziu.

Tata crede că în acest fel poate motiva să studieze...
Nu sunt puternic de acord.
Motive necesare...

În viziunea mea așa:
o săptămână nu sunt două și comentarii - în weekend există cinema / divertisment și o anumită sumă fixă ​​de bani de buzunar pentru săptămâna viitoare, dacă un deuce sau un comentariu - niciunul dintre cele de mai sus

Dacă nu vrei să înveți, nimic nu te va ajuta. Am avut sugestii:
A existat un vis de un câine mic - a fost suficient cu studiile ei timp de două zile.
Computer - pentru seară.
Nu va merge la plimbare până nu începe să studieze – de doi ani stă acasă.
Nu mă voi uita la televizor - un an fără el.
Nu poți atinge computerul - bine, bine.

21.09.2011, 12:44

„Apropo, metoda „turtă dulce” funcționează - se pun un ceas și o vază cu yummy. A lucrat timp de 30 de minute - încă o pauză - primiți un răsfăț.
:080:""

Cred că acest lucru este umilitor pentru un copil, îmi pare rău. Dupa parerea mea banii sunt mai buni.

21.09.2011, 12:52

nici măcar nu mi-a trecut prin cap.
Credem că cel mai interesat de un studiu bun este copilul însuși. De fapt, în familia noastră este :-)
Da, banii de buzunar se emit indiferent de performanța academică.

Duc la - vicios în acest fel - taxe pentru evaluări. Strict IMHO.

21.09.2011, 12:54

Situația nu se schimbă din părerea ta - metoda funcționează pentru mulți atunci când este necesar să organizeze perseverența, să dezvolte abilitatea de a ține evidența timpului și de a organiza o pauză la cursuri. Ei bine, și hrănire cu glucoză. :)
În loc de „dulciuri” pot fi orice momente plăcute - TV, un joc, o schimbare de activitate timp de 15 minute. :) :)

Ce este mai exact umilitor aici, apropo?

Vă reamintesc că lecțiile din școală primară copilul face asta - a venit, s-a schimbat, a luat masa, s-a odihnit putin.
Apoi, timp de 30 de minute cu o pauză de 15 minute, face primul scris. apoi sarcina orală.
Lecțiile de acasă nu trebuie să depășească timpul petrecut la școală, ci să fie puțin mai puțin. Adică 4 lecții la școală - fă temele până la ora 3.

Aproape că nu există motivație la 8 ani. Există dorința de a mulțumi părinților și – dacă aveți noroc cu profesorul – interes pentru subiect.

21.09.2011, 12:55

Nu poți atinge computerul - bine, bine.
Noroc... În acest sens - un computer - familia mea „Veld” Bradbury îmi amintește .: 005:

21.09.2011, 23:55

Speram la mai mult trafic în această secțiune...
Vă voi ruga să mutați subiectul la școlari

22.09.2011, 00:05

tocmai a întrebat-o pe soția mea. ea spune că pentru 5 cinci - dăm 100 de ruble

Aceasta este patamushta, suntem săraci

Bolybumpa

22.09.2011, 00:07

prietenii mei încercau această metodă
Adevărat, băiatul era deja în clasa a șasea
s-a încheiat cu faptul că, după ce a acumulat o anumită sumă de bani, copilul a început pur și simplu să plătească
primești o amendă
si asa a mers

22.09.2011, 10:08

O zi buna!
Vreau să aud păreri despre motivația unui copil (clasa a II-a) de a studia cu ajutorul banilor...: 010:
Tata a avut o idee minunată - de exemplu: pentru "5" - 100 de ruble, pentru "4" - 50 de ruble, pentru "3" - nimic, pentru "2" și o remarcă - minus 300 de ruble: 073:
Părerea mea este că este inacceptabil să se stimuleze în acest fel „succesul copilului la școală”.
Aș fi recunoscător pentru TOATE părerile despre această problemă, îi voi citi tatălui: 065:

La naiba cu prețurile tale: 005:

La subiect, prietena mea stimulează, ca să zic așa, fiica ei cea mare – clasa a VIII-a. Fata este o elevă excelentă. La sfârșitul săptămânii, se numără cinci și se dau 15 ruble pentru fiecare.

22.09.2011, 10:15

Ei învață singuri, dar încă nu au nevoie. Când ai nevoie, va fi prea târziu.

Dar cu ajutorul unei astfel de scheme, ideea devine din ce în ce mai puternică în cap că părinții au nevoie de educație mai mult decât ei înșiși.

Apoi, elevul meu de clasa întâi m-a luat deoparte și a spus cu blândețe6 „Mamă, sunt atât de obosit. La urma urmei, școala este ca munca, nu?” L-am cumpărat, spun "da fiule. Fiecare are treaba lui". La care mi-a spus "Atunci ar trebui sa primesc un salariu....."

Deci aceste gânduri îi vizitează și pe copii. Încă încerc să transmit ideea generală. El are nevoie de școală, nu de mine. Sunt gata să ajut, să susțin, să sponsorizez. Dar nu plătiți pentru.... Poate că în liceu voi introduce o anumită dependență a sumei de bani de buzunar de performanța academică. Dar până acum doar bani de buzunar și doar pentru că este fiul nostru și are anumite nevoi, și nu ca plată pentru faptul că a mers la școală.

22.09.2011, 10:31

Sunt gata să ajut, să susțin, să sponsorizez. Dar nu plătiți pentru.... Poate că în liceu voi introduce o anumită dependență a sumei de bani de buzunar de performanța academică. Dar până acum doar bani de buzunar și doar pentru că este fiul nostru și are anumite nevoi, și nu ca plată pentru faptul că a mers la școală.

WOOOT!!! Si despre ce vorbesc!!! :floare:

O întrebare pentru cei care dau o anumită sumă pentru cincisoare - și pentru doi - ce? La urma urmei, pot fi 10 cinci și același număr de doi la alte materii?

22.09.2011, 10:41

Și prietenii noștri stimulează în acest fel studiul, doar că prețurile sunt mai mici cu un ordin de mărime :))
La un moment dat, i-am oferit și fiicei noastre, pentru că nu voia să facă temele acasă. Dar ea a spus că are de toate și nu are nevoie de bani, doar 24 de ruble la pizza :)) E clar că oricum am dat pizza.

Gleb Yegorych

22.09.2011, 10:57

O zi buna!
Vreau să aud păreri despre motivația unui copil (clasa a II-a) de a studia cu ajutorul banilor...: 010:
Tata a avut o idee minunată - de exemplu: pentru "5" - 100 de ruble, pentru "4" - 50 de ruble, pentru "3" - nimic, pentru "2" și o remarcă - minus 300 de ruble: 073:
Părerea mea este că este inacceptabil să se stimuleze în acest fel „succesul copilului la școală”.

IMHO, inacceptabil.

Copilului nu-i va păsa mai târziu... a luat 1000... ei bine, au luat 300re și smochine cu ei. Nu va exista niciun stimulent. Cunoștințele și evaluările (cum am menționat deja aici) sunt lucruri diferite.

Stimulentul nostru este sfârșitul trimestrului (și apoi doar de la clasa 5-6: ded:). Am terminat cum a cerut mama... am primit un premiu... nu, atunci imi pare rau.

22.09.2011, 10:57

atunci, în mod echitate, este necesar să se introducă o plată tarifară pentru îndeplinirea atribuțiilor lor de către toți ceilalți membri ai familiei:
mama: supă pentru prânz - 20 de ruble, o cină cu trei feluri - 300 de ruble, supa de ieri pentru prânz - minus 100 de ruble.
tata - vino cu tine;) Si mai sunt si alti copii. Ei, pentru a nu lua note proaste, trebuie să muncească foarte mult. De unde să obțineți un stimulent? Este mai ușor să-ți spui „da nu-ți pasă” și să nu faci baie. Nu cred că un copil la vârsta de 8 ani își va da seama că învață pentru el însuși, de dragul viitorului său strălucit. Pentru un copil la această vârstă, anul următor pare a fi ceva atât de îndepărtat încât este ciudat să te gândești la asta. Și ca adult... Încă nu are experiență de „consecințe întârziate”. El poate să creadă sau să nu ne creadă doar în privința acestor consecințe. Acum TTT totul s-a blocat. Pentru că dacă un copil poate, va studia oricum și va primi cinci, iar dacă sunt probleme cu atenția la înșelăciune sau cu probleme de matematică, atunci aceste probleme nu pot fi rezolvate cu bani. Aici copilul are nevoie de atenție și de a crea obiceiul de a face. Iar tata oferă o altă motivație pentru a salva nervii HARDWARE-ului și a stimula copilul.
TS consideră că stimularea monetară este departe de a fi cea mai bună cale de ieșire, mai ales pentru un elev de clasa a doua...
I-am dat un link către subiect tatălui meu - sper că toate părerile voastre, dragi participanți la această discuție, ne vor fi de folos! :floare:

22.09.2011, 17:33

Între timp, mi se ordonă să aduc în discuție:

Convingeți (motivați) cu cuvântul „trebuie” = forță.
A convinge (motiva) cu cuvântul „veți avea nevoie de asta în viață” = prostie. Fără a susține un exemplu clar că acest lucru este de fapt util. Și încearcă să găsești un astfel de exemplu pentru un școlar (și atunci cine își va aminti cine, în afară de dependenții de droguri, avea nevoie de „chimie”, și chiar e nevoie pentru că lărgește orizontul și îți permite să înțelegi mai bine esența materiei. Un excelentă explicație pentru un elev de clasa a doua).

Fara indoiala varianta perfecta pentru a arăta prin exemplu că învățarea și lucrul este foarte, foarte interesant, că deschide noi oportunități.
Dar atunci trebuie să locuiești în sat și să fii într-unul nivel educational cu copilul.
Sau unul dintre părinți să stea acasă (să fie la același nivel educațional cu copilul) și să se ocupe personal de copilul
(și din tendința de plictiseală despre modul în care toți ceilalți își măcelează și își măcelesc copiii)

Nu există nicio modalitate de a conduce copilul de mână, trebuie să cauți motive.
Și individual pentru fiecare copil.
Unul studiază ca să nu-și jignească părinții, celălalt pentru că este mândru, al treilea pentru că fundul nu este de stat și nu vrea să-l primească, al patrulea pentru că au promis că vor lua ceva, al cincilea pentru că a fost. a promis un scuter (bicicletă, prefix etc.). Nu-mi amintesc un singur coleg de clasă care ar fi interesat să studieze. Și să fim sinceri, câți dintre voi se bucură de ceea ce faceți la serviciu? De ce faci asta? Pentru bani. De ce ai nevoie de bani? Apoi să faci ce vrei cu adevărat. Ce vrei cu adevărat? (Aici, cred că mulți vor spune să luăm o pauză de la serviciu, dar, de fapt, mulți au propriile lor planuri de viață.

Fiul meu este un manipulator excelent și reușește perfect și învinge motivația verbală.
Singurul lucru este un tip amabil, apoi poate lucra din dorința de a nu jignit, dar acesta este un stimulent slab pentru realizare.
Motivație monetară = orice altă motivație materială, dar te face și să apreciezi rezultatul final.
În viața adultă, rezultatul este important, nu procesul. Banii sunt plătiți pentru asta. Așa că de ce să nu pregătim copilul pentru viața reală, și nu pentru ochelari de culoare trandafir.

--
Cu sinceritate,
///tata

Gleb Yegorych

22.09.2011, 17:43

Dragă tată, hai să mergem direct pe calea logică

Ce anume (ce realizări în clasa a 2-a) vrei de la fiul tău și care dintre aceste obiective nu sunt evidente în sistemul de valori al copilului?

Având în vedere toate calculele tale, se pare că tocmai ai renunțat să cauți pârghie și, prin urmare, o oferi pe cea mai evidentă - financiară.

deschide un joc de ghicituri pentru următorul concurs de scris. tema principală - Grup, care complică elementele zero.
povesti aici
12 competitive + 3 în exterior
autorii aici
Yuka
şopârlă
Anonim
Arsalana
Unii oameni
Nadine Guber
Buburuză
Airini
Mu Mu
Zoya Kalashnikova
Capra Agatha
Inessa Fedorovna

Merge! (și și-a fluturat cornul!)

297

Veronica Solovykh

Decide dacă am dreptate sau nu.
Părinții și bunica mei locuiesc la 30 km de noi. Există o mașină. În fiecare weekend vin în orașul nostru. Fie la teatru, apoi să vizitezi rudele, apoi la un fel de expoziție, apoi doar să faci o plimbare, cafenea, centru comercial acolo... adică, parcă, distanța nu este deloc o problemă. Ne vizitau din când în când. Ei bine, o dată la 2-3 săptămâni undeva. Își îmbrățișează nepoata timp de 2 minute, beau cafea și continuă să petreacă. Lăsându-mi pahare murdare. Bine, nu sunt jignit. Ajută la fel - uneori aduc scutece, salopete pentru copii. BINE.
Acestea. Practic, eu și soțul meu suntem singuri cu copilul. Mai exact, sotul este la serviciu toata ziua, seara este cu copilul. Și eu în timpul zilei. Copilul abia doarme ziua. Ei bine, nu o poți lăsa jos. Regresia somnului, dinții încă se plănuiesc... Adică uneori nu pot să mănânc liniştit, să spăl, să fac ordine în casă și, scuza-mă, să merg la toaletă, pentru că merită să dispar din vedere, imediat sau... .
BINE. Ultima dată când au venit părinții și bunica mei a fost 8 martie. După cum s-a dovedit, mama avea temperatură, dar bunica (bătrânii sunt ca copiii) era capricioasă „de ce nu mergem” și au ajuns. Și copilul s-a îmbolnăvit și s-a îmbolnăvit. Apoi eu de la ea. Apoi soțul.
I-am exprimat calm, dar totuși mamei că, se spune, dacă ești bolnav, nu trebuie să vii. Copilul avea 4 luni atunci. Nimic nu poate fi vindecat. Snot river, temperatura. Pai ce dracu este asta??? De ce a fost imposibil să mutați vizita timp de o săptămână. Ce sunt lacrimile de la bunica de la zero?! Care sunt capriciile? Cum iubito...
BINE. Nu au mai venit de atunci. Aparent jignit, deși am întrebat, ei spun că nu.

Asa de. După cum am spus, copilul nu doarme. Ea cântărește deja 8 kg. Este greu de purtat. Plus ca dupa sarcina am o hernie. Incep sa obosesc. Vreau doar să stau în tăcere și să beau ceai fierbinte. Cred că mulți mă vor înțelege. Bunica sună uneori. Nu sunt fizic în stare să răspund mereu. Apoi hrănesc și copilul abia începe să închidă ochii... Desigur, sper că va adormi și nu ridică telefonul. Apoi înotăm. Asta e altceva. Da, chiar și doar eu pot, scuzați-mă, să stau pe toaletă. Sau spălarea fundului unui copil. Da, nu se știe niciodată... nu. Ea începe să sune non-stop până când ridic telefonul. Și când o ia, începe să mă certa ca o școlară cu mine: "DE CE NU PRIGI! AM SUMAT!"
Dorința de a vorbi dispare, desigur. Părinții au încetat să vină în vizită chiar acum. Deși în fotografia din rețelele de socializare văd că ne vizitează în mod regulat orașul. Pot doar să merg pe jos până la cel mai apropiat magazin, asta e tot distracția mea))). Starea de spirit se strică, desigur. Dar nu mă plâng nimănui, nu exprim nemulțumire. Îmi îndeplinesc îndatoririle și nu-mi impun copilul nimănui. Suntem doar eu și soțul meu care o facem.
Așa că sună mama, încep cu afirmații, "ce se întâmplă??? Ce se întâmplă cu tine??? nu suni! nu scrie! Te sun!" Și când ar trebui să sun? Regresia somnului, s-au conturat dinții.. copilul nu doarme deloc. Nu sunt nepoliticos, vorbesc sec și doar până la obiect... Lipsa somnului și oboseala își fac plăcere.
Am întrebat „am dreptul să fiu obosit? Am dreptul să stare rea de spirit„?” Răspunsul este da. Mama a oprit conversația și a închis. Acum a fost jignită, iar eu mă simt vinovată.
Repet că nu le-am plâns niciodată. Acesta este copilul meu, l-am născut pentru mine și am grijă de el și eu împreună cu soțul meu. Dar părinții pot ajuta, pot găsi o oră pe lună să vină, să ia un cărucior și să se plimbe o oră cu copilul în parc. În timp ce cânt calm acasă, sau spăl podeaua și mă spăl, dar poate doar să trag un pui de somn. Și dacă nu, dacă nu vii, nu vrei sau nu poți, atunci de ce nu sun și de ce nu scriu...? Când?? Și fără interogatori de ce nu a ridicat telefonul!. Nu am putut, vreau să spun.
Am multe de facut. Așa cred.
Apropo, am crescut cu bunicii mei. Părinții mei m-au luat doar în weekend. Trebuiau să lucreze, dar nu aveau timp să mă urmărească și să studieze. Pe scurt, se pare că părinții lor s-au angajat în copilul lor.
În general, judecător... Poate mă înșel. Sau poate a făcut-o altcineva. Trebuie să mă grăbesc la telefon și să raportez, ca un elev de clasa întâi, de ce nu am ridicat telefonul sau de ce nu sun ?? Trebuie să-ți dai scuze pentru proasta dispoziție și oboseală??

Scuze pentru toată foaia .. Pur și simplu a fiert

221

Ekaterina

Situația este aceasta, fiica mea a împlinit de curând 15 ani, învață perfect, de obicei îmi împărtășește totul și tocmai de curând am aflat că are deja un fel de relație.
În general, din moment ce ea este în clasa a VIII-a, a avut loc o întâlnire cu părinții cu privire la certificarea ulterioară etc., nu asta este ideea. Desigur, pe lângă asta, conversația era despre copii. Profesorul clasei a dat informații că în clasa fiicei sale sunt deja cei care se întâlnesc cu băieții - cu fetele. Printre ei, ea a numit-o pe fiica mea, dar se întâlnește cu un băiat nu din clasa ei și nici măcar dintr-o paralelă, ci de la 9. Am devenit interesat, iar după întâlnire am decis să merg la lider și să întreb despre acest băiat. .
S-a dovedit că și el a studiat cu ea, nu a studiat prea mult deocamdată - până la un moment dat, mai târziu, când fiica mea și iubitul ei au început deja să se întâlnească, a început să se ajungă din urmă la 2 materii de clasă (rusă și literatură). ), poate în altul, chiar și asta nu știa profesoara, dar a aflat că obișnuia să fumeze, s-a lăsat și când au început să se întâlnească.
Care este întrebarea, cum să vorbesc cu fiica mea despre un tip despre asta, mai ales care a avut obiceiuri proaste? Sunt îngrijorat că poate, Doamne ferește, să intru în compania greșită. Și merită să începi o astfel de conversație?

159 157
Acțiune