Treba li novac nagraditi dobre ocjene? Da li je moguće ohrabriti dijete novcem.

Novčani poticaji mogu naučiti djecu da gledaju na školu kao na način da zarade novac

Ako svojoj djeci plaćate da čitaju knjige, to bi ih sigurno moglo potaknuti da čitaju više, ali u isto vrijeme, ovakav pristup ih tjera da čitanje tretiraju kao posao, a ne kao način da zadovolje svoje potrebe.

Filozof, politikolog, profesor na Univerzitetu Harvard, Michael Sandel razmatra pitanje finansijskih podsticaja za školarce sa tržišne i moralne tačke gledišta i dolazi do zanimljivih zaključaka.

Iskustvo Sjedinjenih Američkih Država

Obrazovni distrikti širom Sjedinjenih Država sada pokušavaju poboljšati postignuća učenika kroz gotovinske isplate za dobre ocjene, visoke rezultate na testu školski testovi. Ideja da će novčani podsticaji pomoći u rješavanju postojećih problema u obrazovanju značajno mjesto u reformi koja se provodi u ovoj oblasti.

Finansijski podsticaji se sve više vide kao ključni faktor u poboljšanju akademskog učinka, posebno u gradskim školama koje zaostaju.

Različiti sistemi podsticaja u školama

Roland Fryer, Jr., profesor ekonomije na Univerzitetu Harvard, pokušao je da sazna. Fryer, Afroamerikanac koji je odrastao u kriminalne oblasti Florida i Teksas, vjeruje da novčani poticaji mogu pomoći motivaciji učenika u gradskim školama. Nakon što je dobio finansijsku podršku, testirao je ovu ideju u nekoliko najvećih školskih okruga u Sjedinjenim Državama. Od 2007. godine, njegov projekat je isplatio 6,3 miliona dolara učenicima u 261 gradskoj školi koji žive u siromašnim, pretežno afričkim i latinoameričkim četvrtima. Istovremeno, u različitim gradovima korištene su različite sheme poticaja:

  • U Njujorku su škole koje su učestvovale u eksperimentu platile učenicima četvrtog razreda po 25 dolara za dobre ocene i visoke rezultate na standardizovanim testovima. Učenici sedmog razreda mogli su zaraditi 50 dolara na polaganju svakog testa, a svaki učenik sedmog razreda je u prosjeku dobio ukupno 231,55 dolara.
  • U Vašingtonu su učenici srednjih škola dobili novčane nagrade za prisustvo, dobro ponašanje i domaći zadatak. Savjesna djeca mogu zaraditi i do 100 dolara svake dvije sedmice. Srednja zarada studenta bila je oko 40 dolara za dvonedeljni period i 532,85 dolara za akademsku godinu.
  • U Čikagu su učenicima devetog razreda ponuđene sljedeće cijene za ocjene iz predmeta: 50 dolara za A, 35 dolara za B i 20 dolara za C. Najbolji studenti uspjeli su zaraditi 1.875 dolara po akademskoj godini.
  • U Dalasu učenici drugog razreda plaćaju 2 dolara za svaku knjigu koju pročitaju. Da bi dobili novac, studenti moraju proći kompjuterski test kako bi dokazali da su zaista pročitali knjigu.

I šta je rezultat?

Rezultati sistema monetarnog podsticaja bili su različiti. U New Yorku, plaćanja za uspješna isporuka testovi nisu doveli do boljih performansi. Uvođenje plaćanja za dobre ocjene u Čikagu dovelo je do povećanja pohađanja, ali nije dovelo do poboljšanja standardiziranog bodovanja na testovima. U Washingtonu, novčani poticaji su pomogli nekim studentima (Hispanjolci, mladi ljudi sa lošim ponašanjem) da postignu bolje rezultate u čitanju.

Najbolji rezultat je postignut u Dalasu, gdje su djeca plaćala dva dolara za svaku pročitanu knjigu. Do kraja godine učenici su pokazali bolju sposobnost razumijevanja čitanja.

Šteta monetarne motivacije

Zašto ne biste platili svom djetetu da dobije dobre ocjene ili da čita knjige? Cilj je u ovom slučaju motivirati dijete da uči ili čita. Novac djeluje kao poticaj za postizanje ovog cilja. Ekonomija uči da ljudi reaguju na poticaje. Neka djeca mogu biti dovoljno motivirana za čitanje ili uspješno učenje, dok druga možda ne. Pa zašto ne iskoristiti novac kao dodatni poticaj?

Međutim, može se dogoditi i da novčani poticaj šteti djetetovoj intrinzičnoj motivaciji, što rezultira smanjenjem, a ne povećanjem ljubavi prema čitanju. Ili kratkoročno povećati broj pročitanih knjiga, ali iz pogrešnih razloga. Očigledna zabrinutost je da novčani poticaji mogu naučiti djecu da čitanje knjiga gledaju kao način zarade, što će uništiti ili istisnuti nesebičnu ljubav prema samom čitanju.

Prednosti sistema podmićivanja

Ponekad sistem podmićivanja funkcioniše. A u nekim slučajevima, upotreba ovog sistema može biti opravdana. Plaćanje za svaku knjigu koju pročitaju djeci sa slabim učinkom daje značajno poboljšanje u vještini čitanja, tako da se može koristiti, s nadom da ćemo u budućnosti ovoj djeci usaditi nesebičnu ljubav prema čitanju. Ali važno je zapamtiti da je podmićivanje samo po sebi moralno ugrožena praksa, koja zamjenjuje niže interese (čitanje za život) višim (čitanje za ljubav).

Pročitajte također:

Savjeti za roditelje

Pogledano

Otac i sin: Koliko je važna uloga tate u podizanju dječaka

Trudnoća i porođaj

Pogledano

Žena tokom trudnoće treba da bude oprezna sa ove tri aktivnosti, jer mogu izazvati grčeve materice!

Savjeti za roditelje

Pogledano

Nekoliko savjeta za mlade roditelje o podizanju djeteta

Sve o obrazovanju, Dječija psihologija, Savjeti za roditelje, Zanimljivo je!

Pogledano

Pozitivno roditeljstvo: 5 savjeta

Savjeti za roditelje

Pogledano

Moja ćerka se u leto davila 2 metra od mene grčevito trzajući nogama APSOLUTNO SMIRENOG LICA!

Pogledano

Zašto ženama postaje bolje nakon porođaja i kako to izbjeći?

Sve o obrazovanju, Savjeti za roditelje, Zanimljivo je!

Pogledano

Obrazovanje prema Pestalozziju: Ljubav je konkretan koncept

Dječja psihologija, Savjeti za roditelje

Pogledano

O prijateljstvu roditelja i djeteta, da li je to ispravno?

Da li je potrebno finansijski poticati dijete? Džeparac

Nije lako pronaći odgovor na pitanje da li dijete treba novčano nagraditi za pozitivne ocjene ili pomoć po kući. Neki od roditelja vjeruju da će takav pristup obrazovanju pomoći djetetu da nauči pametno upravljati novcem u budućnosti, ali drugi roditelji ne podržavaju ovo gledište, jer su sigurni da dijete, nakon što se navikne na novac, više neće želite da uradite nešto besplatno.
Šta bi roditelji zaista trebali učiniti? U ovom članku predlažemo da se ovo pitanje detaljnije razmotri.

Novac je jedna od vrsta motivacije
Motivacija je, prema psiholozima, ono što nas navodi na određene radnje ili radnje. Analizirajući ljudske podražaje možemo saznati da su glavni strah i ljubav. Djeca imaju svoju listu aktivnosti koje obavljaju sa radošću i entuzijazmom, ali postoji i aktivnost koju dijete odbija da izvodi čak i na silu.

Stoga roditelji, prije svega, treba da usmjere napore da u svom djetetu izazovu želju za onom vrstom aktivnosti koja mu nije interesantna. U isto vrijeme, vašem djetetu se treba svidjeti proces obavljanja posla i rezultat. Naravno, prijetnja kaznom ili oduzimanje određenih privilegija stimuliše dijete na djelovanje, ali je malo vjerovatno da će se djetetu svidjeti provedeni proces. Na primjer, vaše dijete ne voli čitati. Nemojte koristiti prijetnje ili kazne, ako edukativni razgovori o tome koliko je dobro biti načitana osoba ne dobiju odgovarajući odgovor, promijenite poticaj u neki značajniji, kao što je odlazak u kino ili dodatni sat u kompjuter. Možete koristiti i novčane poticaje - dijete će rado prihvatiti ponudu da samostalno potroši malu količinu novca.

Novac je metoda ohrabrenja koju većina ljudi prepoznaje. Naravno, kao i sve metode, ima svojih prednosti i mana. Dakle, šta bi roditelji trebali zapamtiti:

Godine djeteta i džeparac
Djeca predškolskog uzrasta nemaju posebnu potrebu za džeparcima, jer sve njihove potrebe i želje zadovoljavaju roditelji. Dakle, novac za predškolca nije ozbiljan podsticaj za akciju.
Osnovci počinju da osećaju potrebu za novcem, jer imaju priliku da kupe nešto u školskoj menzi ili na putu iz škole.
Ali za tinejdžere, džeparac postaje jednostavno neophodan. Odraslo dijete osjeća se skoro kao odrasla osoba i teži maksimalnoj samostalnosti, a novac za njega predstavlja odlično pojačanje povjerenja u ličnu nezavisnost.

Potreba za novcem kod djece
Pokušajte da čvrsto fiksirate u umu djeteta tri osnovna koncepta: „Želim“, „Moram“ i „Mogu“. Iznos koji dijete dobije za izvršenje zadatka trebao bi biti dovoljan za kupovinu predmeta koji je značajan za njega, na primjer, fudbalsku loptu. Važno je da dijete vidi razliku između potrebnog i nepotrebnog.

Potencijalni iznos novca
Iznos novca koji će dijete dobiti kao rezultat svojih aktivnosti mora biti unaprijed dogovoren. Jasno ocrtajte granice iznosa i uslove za provjeru rada i pridržavajte se dogovora što je moguće poštenije. Ako se počnete cjenkati i varati, možete izgubiti povjerenje djeteta.

Zadovoljstvo poslom
Odlično je ako možete naučiti svoje dijete da dobije moralnu satisfakciju od posla koji je obavio. Obavezno pohvalite svoje dijete prilikom uručenja nagrade.

Kako čestitati i koje poklone možete dati.

sloboda izbora
Zanimajte se na šta vaše dijete želi potrošiti džeparac. Pažljivo slušajte njegove planove i, izbjegavajući uredan ton, mirno iznesite svoje lično mišljenje o ovom pitanju. Dijete mora naučiti samostalno donositi odluke, a uzimajući u obzir mišljenje starijih, to će mu pomoći u budućnosti.

Dakle, možemo zaključiti da je finansijsko poticanje djece stvar koja zahtijeva kompetentan i smislen pristup. Ne predstavlja opasnost za obrazovanje, ali nije ni lijek. Na svijetu postoji mnogo načina da ohrabrite svoje dijete bez pribjegavanja novcu: ljubazan osmijeh, nježan dodir i iskren razgovor. Ove stvari imaju veću vrijednost od materijalnih stvari.

Da li je moguće motivisati dijete novcem? Vrijedi li platiti djetetu za dobre ocjene? - prilično često pitanje koje postaje relevantno za roditelje, rješavanje problema dječija poslušnost. Obično se takvo pitanje javlja u situaciji kada je roditeljima važan dobar školski uspjeh ili podsticanje djece na razne kućne poslove.

Novac, kao način da se ohrabri ili motiviše, prilično je uobičajena pojava u našem vremenu. Međutim, uprkos raširenoj i obilnoj propagandi monetarnih odnosa u modernog društva novac nije efikasan motivator. U nastavku želim da napomenem neke od karakteristika i negativnih posljedica koje neminovno nastaju kod ove metode motivacije.

Novac iskrivljuje pravu motivaciju djeteta

Ponuditi djetetu novac za njegov školski uspjeh ili pomoć, njegov se motivacijski fokus pomjera. Ako je ranije mogao dobiti dobru ocjenu u školi za znanje, za sposobnost da prenese svoju misao, da vodi dijalog ili da pomogne roditeljima, jer je situacija to zahtijevala, sada će to učiniti da zaradi novac. Znanje, vještine i pomoć nestaju u pozadini ili uopće postaju nevažni. Na drugi način, to se može manifestovati kao moljenje za dobre ocjene u školi, pojava cenjkanja u procesu dogovaranja djeteta i roditelja.

Druga stvar je da bi se veličina novčane nagrade trebala povećavati s vremena na vrijeme, jer potrebe imaju tendenciju da se mijenjaju. U konačnici, roditelji će doći do činjenice da će dijete zahtijevati pretjerano visoke naknade za obavljanje osnovnih poslova ili jednostavno za učenje. To se dobro uočava u adolescenciji na primjeru "razmažene" djece, gdje se roditelji suočavaju sa problemom ispunjavanja svih zahtjeva i "želja" djeteta.

Kupovina novca dovodi do razaranja odnosa

Osnova svakog zdravog odnosa je bezuslovno lično prihvatanje, poštovanje, dijalog. Otplaćujući dijete novcem, roditelji mu nude potpuno drugačiji model interakcije. Umjesto uzajamne pomoći, zajedničkog učešća u porodičnom životu, ličnih i društvenih zadataka (kao što je školovanje), djetetu se nudi čisto pragmatičan model zarađivanja novca. Možemo reći da je novčana nagrada za uspjeh analogna plaćama, tada se dijete ponaša kao zaposlenik, a roditelji kao poslodavac. Da li želite da vas vaše dijete doživljava kao poslodavca, a ne kao roditelja koji ga voli?

U ruskom jeziku postoji izreka: "Prijateljstvo je prijateljstvo, ali novac je odvojen." Već postoji podjela u kulturi između prijateljstva, ličnih odnosa i čisto pragmatične interakcije (partnerstva). I to nije slučajno. Mnogi prijateljski savezi su se raspali zbog novca. Prijateljstvo i lični odnosi se zasnivaju na dijalogu, partnerstvo na profitu. Prijateljstvo i porodični odnosi ne mogu se graditi samo na profitu, to je uvijek više od profita. Unovčavajući svoj odnos sa djetetom, roditelji mu daju sasvim konkretne poruke: “spremni smo kupiti tvoju odanost, tvoju poslušnost”. Čitaoče, da li želiš da izgradiš svoj odnos sa decom, kao na pijaci?

Još jedna stvar kada roditelji plaćaju "A" i uspjeh u raznim oblastima, to znači da imaju veću potrebu za dobrim ocjenama od samog djeteta. Drugim riječima, ne postoji istinski interes za dijete, jer uključivanje u proces ne dolazi kroz suštinu procesa, već uz novac.

Izreka „Ko plaća muziku naručuje“ govori o još jednom važnom aspektu monetarnih odnosa. Poenta je da kriterijume za uspeh određuju roditelji, a ne samo dete. Ko plaća određuje kriterijume. Uspeh je dobijanje novca. A ovo je veoma opasna ideja.

Opasnost ideje je da, bez sopstvenog shvatanja uspeha, dete postaje namerno kontrolisano, vođeno, orijentisano na spoljašnje, tuđe kriterijume za uspeh.

Unutrašnji motivator je bolji od spoljašnjeg

Novac je vanjski motivator jer ga neko daje. Iz života znamo da kada je dijete strastveno, kada ima unutrašnju poruku, onda nisu potrebni nikakvi vanjski faktori za održavanje motivacije. Možemo reći da je novac još jedna vrsta „udara” za dijete da radi ono što je potrebno njegovim roditeljima. To ne doprinosi razvoju intrinzične motivacije, jer se ona formira kroz uključenost i interesovanje.

Zaključci:

Novčana isplata za uspjeh u školi i poslušnost kod djeteta:

  • prebacuje prave motive djeteta na jedini („zaradi novac“);
  • ne promoviše dijalog i međusobnu pomoć;
  • formira pogrešne obrasce ponašanja;
  • zbunjuje uloge;
  • obeshrabruje interesovanje i entuzijazam za učenje;

21.09.2011, 10:45

Dobar dan!


21.09.2011, 10:47

Čisto tehnički, ideja je tako-tako. Ali generalno...ako to pravilno uredite...zašto ne :)).

I etta... ti si unutra mlađih školaraca;)

Reptile

21.09.2011, 10:52

Imali smo sljedeće dogovore:
rana škola - nema novca. Dvojka - minus gledanje TV nedelju dana ..
srednja škola - koliko je rubalja sedmično osnovno (sada se ne sjećam tačno), i kako vam je naplaćeno - 100 r za 5 osnovnih predmeta i minus 100 za 2 ....
Ne mislim da je ovo pogrešna stimulacija - dijete uči u takvoj shemi: raspodijeli svoje troškove, nauči da se uskraćuje nepotrebnim kupovinama, uštedi ako je potrebno, zaradi vlastitim radom... Desilo se (hvala Bogu rijetko ) da nije bilo viška novca za džepove u porodici bilo je potpuno ((- dogovori su zamrznuti, dijete se prema tome odnosilo mirno i sa razumijevanjem....

grymzochka

21.09.2011, 10:52

Reptile

21.09.2011, 10:54

Izneo smeće - 100 rubalja, oprao podove - 500 rubalja, očistio sobu - 150 rubalja, otišao u školu - 500 rubalja, preskočio - -1000 rubalja, uprljao uniformu - -2000 rubalja: 080:

Inace, cini mi se da je moja cerka opustenija po pitanju novca nego sto sam ja bio u njenim godinama....mislim da zahvaljujuci i ovoj shemi... ja sam u djetinjstvu rijetko viđao novac, samo 1,47 za ručkove sedmično, pa sam ih tretirao sa strepnjom i nervozom.
Do sada strasni pohlepnik nece me vuci u radnju :001:

21.09.2011, 10:55

Izneo smeće - 100 rubalja, oprao podove - 500 rubalja, očistio sobu - 150 rubalja, otišao u školu - 500 rubalja, preskočio - -1000 rubalja, uprljao uniformu - -2000 rubalja: 080:
Moći će se zaraditi na djetetu: podrška:

Pa ko će sve ovo da plati?

Reptile

21.09.2011, 10:57

Pa ko će sve ovo da plati?

U Sjedinjenim Državama je rasprostranjeno izdavanje džeparca jednom sedmično. Ali izdaju se samo ako je dijete cijelu sedmicu savjesno ispunjavalo svoje obaveze u kući i školi. Bez sitnih kalkulacija i sa ne tako očiglednom šemom novac-roba.: 065:
Savjest je nejasan pojam....Kada se sve naslika, dijete više neće pomisliti da se nepravedno uvrijedilo...Pravila igre ovdje bi ipak trebala biti jasna i nedvosmislena...Za mir obe strane i nedostatak osnova za sporove

21.09.2011, 10:58

Ti znaš bolje :)).

21.09.2011, 10:58

grymzochka

21.09.2011, 10:59

nekako skupo. moj je jedan pet uchitstsa ...

Da, ova šema nije za lopove :(

21.09.2011, 11:01

Šta mene lično zbunjuje:
1 - govorimo o učeniku drugog razreda
2 - robno-novčani odnosi u procesu obavljanja potrebnih stvari, što uključuje učenje u školi (pa, hoće li onda morati platiti pranje zuba?)

Reptile

21.09.2011, 11:02

Ti znaš bolje :)).
Nijedna šema ne radi za nas. Mojim orlovima ne treba novac:065:
zašto nije potrebno?

Shilopopenko

21.09.2011, 11:02

21.09.2011, 11:05

zašto nije potrebno?

ne znam...sve je tu :))

Katerinka i Karinka

21.09.2011, 11:06

kao mali brat i ja smo davali ** rublja sedmicno, u subotu smo donosili dnevnike i ako ima 3 petice sedmicno a nema ni jedne trojke, a jos vise guske :)) onda su dali ako ima je bar jedna trojka, pa sve petice izgorele....dobro nas je stimulisalo - 3 nedelje smo ucili savrseno da kupimo telefone (seti se da su bila takva deca.. sa zicom.. jedan za soba, druga u kuhinju....) tada je istina otkazana, ali studiranje je "ušlo u naviku" i mi smo odlično završili školu i sami upisali fakultete..

Moja ćerka i ja smo se sada također dogovorili da u subotu sumiramo rezultate sedmice i damo novac ako je sve u redu...dok radi
kućni poslovi nisu otkazani

21.09.2011, 11:06

ne znam...sve je tu :))

Odabrati?:016:

Reptile

21.09.2011, 11:08

ne znam...sve je tu :))
cak i to sto mama ne dozvoljava?

21.09.2011, 11:08

Odabrati?:016:

Šta imaju? :)) Zašto? ne treba mi:065:

21.09.2011, 11:08



21.09.2011, 11:08

U školi su mi davali novac na otprilike isti način. Mislim da je to ispravna stvar koju treba učiniti i da se to mora učiniti. Prvo, dijete uči da koristi novac, da štedi. Drugo, djetetu se može objasniti da je to neka plata (i novčana kazna). Ali glavna motivacija za učenje ipak ne bi trebao biti novac, već radoznalost. Samo dajte džeparac = dijete ne razumije kako roditelji dolaze do tog novca. S druge strane, dijete ne treba da se zadržava na njima.
Generalno, smatram da je novčano ohrabrenje dobro, ali mora biti korektno predstavljeno, inače može ići na stranu.

21.09.2011, 11:10

cak i to sto mama ne dozvoljava?

Uh... imamo čudan razgovor s tobom, zar ne? Zašto mi mama ne dozvoljava? :)

Mama dozvoljava sve razumno. Djeca su sasvim sposobna da prihvate argumente da je to razumno, ali ovo nije. :)
Američka deca znaju rano da broje važan novac: za kuću, za fakultet, za auto sa 15 godina :)).

21.09.2011, 11:10

Prvo. Jako je turobno voditi svo ovo knjigovodstvo. Osim toga, ocjena procjene je drugačija. A kako ćete ocijeniti pluseve i pohvale? A ako je ponašanje odvratno, ali su ocjene dobre? Hoćete li zahtijevati da uvijek sve bude briljantno?

Sekunda. Postoji opcija da vaše dijete nije kapitalista i nije ljubitelj novca. Tada ćete vrlo brzo izgubiti sve kontrolne poluge. Kako vam se sviđa opcija: slabo učim - ne daju novac - pa, nije me briga? (I tu se, inače, otvara vrlo klizav teren zarađivanja novca na druge načine).

IMHO, ovo je sve od lijenosti. Previše je lijen da se petlja sa djetetom kako bi poboljšao rezultate. Mnogo je lakše zahtijevati formalnu usklađenost. Viđao sam djecu iz visoke rezultate u školi i drugim aktivnostima. Oni nisu plaćeni za to.

21.09.2011, 11:10

Bio sam zadovoljan sa "minus 300"! Šta ako dijete baca novac? Na kredit?

A dete moje drugarice ima budalu - učiteljicu. Piše sve komentare na PMS dane. Za cijeli razred!

21.09.2011, 11:10

šta imaju? :)) Zašto? ne treba mi:065:

Nemamo takav sajam sujete kao u ruskoj školi. Stoga... a nema ni posebnih želja. :)

Šta se podrazumeva pod poštenjem? Čini se da ni mi nemamo, mada možda zato što je to još uvijek početak

21.09.2011, 11:11

Šta se podrazumeva pod poštenjem? Čini se da ni mi nemamo, mada možda zato što je to još uvijek početak

Složimo se da je to bila u davnoj prošlosti - moja škola, a sada nije :flower:.

21.09.2011, 11:12

Ako biste pratili teme u Školjnicima, našli biste mnoga teorijski opravdana objašnjenja - zašto NE.
Previše je lijen da napišem 101 puta ono što se može pročitati u pravom dijelu.
.

Hvala puno na detaljnom odgovoru!
Malo je vjerovatno da ću tatu tjerati da čeprka po rubrici Školarci, želim mišljenja i kratko "stiskanje" ovdje, oprostite...
Hvala još jednom!

21.09.2011, 11:14

Složimo se da je to bila u davnoj prošlosti - moja škola, a sada nije :flower:.
Bamkin, ali nisam uvrijeđen za nas i općenito :)) baš je zanimljivo, možda je vrijeme za paniku, ali nisam se još opskrbio persenom: 001 :))

21.09.2011, 11:15

Izneo smeće - 100 rubalja, oprao podove - 500 rubalja, očistio sobu - 150 rubalja, otišao u školu - 500 rubalja, preskočio - -1000 rubalja, uprljao uniformu - -2000 rubalja: 080:
Moći će se zaraditi na djetetu: podrška:

Put u slijepu ulicu. S godinama zahtjevi počinju da rastu, a osjećaj odgovornosti opada. Biće tu i polje za, najblaže rečeno, lukavstvo. Morate tražiti druge motivacije za učenje, a obaveze u domaćinstvu treba da budu jasno definisane. Ideja sa džeparcem se može smisliti, ali ne vezana za računovodstvo

21.09.2011, 11:15



Potrebni razlozi...

U mojoj viziji ovako:

21.09.2011, 11:18

Bamkin, ali nisam uvrijeđen za nas i općenito :)) baš je zanimljivo, možda je vrijeme za paniku, ali nisam se još opskrbio persenom: 001 :))

Razumijem. Ali idem na kratka putovanja - cuo sam nesto tu, tamo... uopste, ne odgovaram za rijeci :)) u ovom slucaju: 065:

21.09.2011, 11:19

Tata vjeruje da na taj način može motivisati za učenje...
Uopšte se ne slažem.
Potrebni razlozi...

U mojoj viziji ovako:
sedmicu nema dvojki i komentara - vikendom ima kino/zabava i odredjeni fiksni dzeparac za sledecu nedelju, ako dvojka ili komentar - nista od navedenog

IMHO, dovoljno da se uskrati zabava.

Od određene dobi džeparac postaje potreba. Nedavanje novca je bremenito lošim posljedicama.

I onda, dobro, šta voziš biciklom nedelju dana? Cijelu sedmicu dijete je pokušavalo, a na kraju dvojke - i uskraćivanje svih beneficija? Za mene bi ovo bila najveća demotivacija. Zapravo, sećam se sebe kao deteta. Nakon dvije takve nevolje, ja bih uopće odustao od učenja. Iz inata.

21.09.2011, 11:19

Ako biste pratili teme u Školjnicima, našli biste mnoga teorijski opravdana objašnjenja - zašto NE.
Previše je lijen da napišem 101 puta ono što se može pročitati u pravom dijelu.

1.Motivaciju za ono što treba da bude posao deteta treba vezati za njegove želje i interesovanja.
Ali treba tražiti argumente, razgovarati s djetetom, potvrditi primjerima da je dobro učiti. A ovo je posao za umornu odraslu osobu.

2. Tata ne želi da traži rješenja za problem. da sam uradi nešto, da priča, ali hoće da se "isplati".
Ogledalo - u starosti, umjesto komunikacije, tati će biti ponuđen udoban starački dom, koji će dijete platiti.

I zadnje - VOLIM svoje dijete sa svim ocjenama - od pet do dvije.
Samo dvojka je INDIKATOR.
ILI šta mi je promaklo, ili činjenica da nema kontakta sa nastavnikom, ili ga ne zanima. (i nije interesantno kada ne razume. Ali ne razume - kada loše objasne ili promašeno).

:flower::flower::flower: Ne možete reći bolje.

O tome se već govorilo i raspravljalo u svakojakim "Školcima"...
Smatram divljim graditi takav odnos sa djetetom i sve vezati za novac.

Reptile

21.09.2011, 11:22

Ako biste pratili teme u Školjnicima, našli biste mnoga teorijski opravdana objašnjenja - zašto NE.
Previše je lijen da napišem 101 puta ono što se može pročitati u pravom dijelu.
...... i više ......
I ja sam previše lijen da napišem zašto DA...Ali imam pozitivan rezultat....Moguće je da nije za svu djecu i nije za sve porodice...
U Vašim argumentima (uz dužno poštovanje) nema jasnih opravdanja....

Yozheg eared

Reptile

21.09.2011, 11:24

U mojoj viziji ovako:
sedmicu nema dvojki i komentara - vikendom ima kino/zabava i odredjeni fiksni dzeparac za sledecu nedelju, ako dvojka ili komentar - nista od navedenog

21.09.2011, 11:25

Smatram divljim graditi takav odnos sa djetetom i sve vezati za novac.

Mislim isto.
tata provodi sa djetetom 2 slobodna dana mjesečno, telefonski pozivi se ne računaju.
na moje priče o našim školskim danima - čuo sam takav prijedlog o motivaciji, pa razmišljam...

Reptile

21.09.2011, 11:25

koji je tvoj rezultat? pozitivno:046:
moja ćerka ima 22 godine, materijalno je dobro... mmm.

Šta vam je bilo smiješno?

Yozheg eared

21.09.2011, 11:26

Kada kažnjavate dijete, nemojte kažnjavati sebe... (c)
Šta nije u redu sa idejom da zaradite novac svojim radom kroz učenje? u institutima su toliko motivisani...mada ne previse....
ne motivisati, već ohrabriti.

Reptile

21.09.2011, 11:27

ne motivisati, već ohrabriti.
zameni reč... Pogrešio sam

Yozheg eared

21.09.2011, 11:27

moja ćerka ima 22 godine, materijalno je dobro... mmm.
Bez preterivanja sa novcem....
Šta vam je bilo smiješno?
dobro u kom smislu? Da li je zaradila toliko novca tokom školovanja? :046:

21.09.2011, 11:27

Kada kažnjavate dijete, nemojte kažnjavati sebe... (c)
Šta nije u redu sa idejom da zaradite novac svojim radom kroz učenje? u institutima su toliko motivisani...mada ne previse....

Evo!!! ako imam dvojku, na primer, i bicu primoran da provedem vikend ne kako bih voleo... :-)
ideja zarađivanja novca vlastitim radom nije loša, ali ... otac predlaže previše jasan odnos ... ovo je sramotno ...
I dalje počivam na tome da je zanimljivo učiti, dobro će mi doći u životu, a ti...
ne pomaže uvek

21.09.2011, 11:27

Kada kažnjavate dijete, nemojte kažnjavati sebe... (c)
Šta nije u redu sa idejom da zaradite novac svojim radom kroz učenje? u institutima su toliko motivisani...mada ne previse....

Da, sve je u redu sa našim studijama na našim institutima ... i za studente i za nastavnike ... ali novac motiviše ... da

Yozheg eared

21.09.2011, 11:27

zameni reč... Pogrešio sam
pogriješio si, ti i zamijeni: 046:

grymzochka

21.09.2011, 11:27

A šta su ekscesi u odnosu na novac?

21.09.2011, 11:29

Da, sve je u redu sa našim studijama na našim institutima ... i za studente i za nastavnike ... ali novac motiviše ... da

21.09.2011, 11:30

Usuđujem se da vas podsjetim - riječ je o 2. razredu

Već se radilo o institucijama gore.

Generalno, stojim na činjenici da motivacija novcem za studiranje ne funkcionira ni u jednom uzrastu.

Yozheg eared

21.09.2011, 11:30

Usuđujem se da vas podsjetim - riječ je o 2. razredu
U drugom razredu uopšte ne bih dao novac u ruke.
Ide li vaš 8-godišnjak sam u kupovinu?

21.09.2011, 11:31

Ponavljam, tako da Shkolniki ne okopalsya.
Morate ići u dva pravca:
1. Prihvatite dijete kakvo je - lijeno. radoznao. pospan, razigran, aktivan noću, ne pere vrat i noge. (dodati ko šta želi na listu).

2. Studiranje je dio života. Smisao učenja je da DETE stekne veštine i sposobnosti koje su mu potrebne u životu. (idealno)

U stvarnosti, to je društvena struktura koja od našeg djeteta zahtijeva da izvodi određene rituale koji se ne poklapaju uvijek s njegovim mogućnostima, interesima i tempom.

Kad učitelj griješi, kad moraš ustati i otići daleko, kad hoćeš da kliziš - teško je motivisati u drugom razredu.

Pa ipak - zašto tati treba odličan učenik?

Uvijek savjetujem da podijelite dio koncepta – dužnosti i mogućnosti. I usput, da bi ostvarili priliku da studiraju ODLIČNO roditelji moraju djetetu pružiti takvu mogućnost.:004:
Ovo je i da bi se pomoglo u kontroli vremena, i da bi se dijete naučilo da pravilno priprema nastavu, i da bi se naučilo da sistematski radi zadatak na dan kada je lekcija bila.
Ali to se mora učiniti ispravno i kompetentno. NE prebacujući svu odgovornost na dijete. (Rekao sam ti - uradi svoj domaći zadatak - NE RADI!)

A kako možete reći djetetu: VOLIM BILO KOGA od vas ako plaćate ocjene?

Bolje je da odredite iznos džeparskih troškova koji ne kontrolišete. (Potrošim na nešto što moji roditelji neće kupiti). :support:

A "kazna" za loše ocjene uvijek je bilo ponovno učenje gradiva i dodatni posao preko toga.:ded:

21.09.2011, 11:32

Ide li vaš 8-godišnjak sam u kupovinu?
ne, izuzetno je retko da hleb ide u prodavnicu u sopstvenoj kući, dok ja parkiram/istovarim iz auta, dozvoljavam vam da kupite smeće za sitniš

Yozheg eared

21.09.2011, 11:35

ne, izuzetno je retko da hleb ide u prodavnicu u sopstvenoj kući, dok ja parkiram/istovarim iz auta, dozvoljavam vam da kupite smeće za sitniš
Pa, gdje onda staviti novac, 200 rubalja po procjeni? :))
u banku? novac u banci je veoma stimulativan za dobro ucenje :)

21.09.2011, 11:35

Pa ipak - zašto tati treba odličan učenik?
Svađeni, raspoređeni tata može ovo objasniti? :005:

:flower::flower::flower:
tata je odličan đak "ne treba" :))
mama se ubija: 065: - svaki dan - primedba, pa cak i par...

Pomažem u kontroli vremena, uz objašnjenja - isto, samo dijete ima neku ravnodušnost prema procesu učenja...

21.09.2011, 11:36

Pa, gdje onda staviti novac, 200 rubalja po procjeni? :))

Pa, tipO - poželjan za psp (nećemo ga sami kupiti, jer su po mom mišljenju dovoljni iPod i iPad)

Yozheg eared

21.09.2011, 11:39

pa tipO - poželjan za psp (nećemo ga sami kupiti, jer po meni su ipod i ipet dovoljni)
pa možda zašto onda mijenjati za svaku ocjenu?
uzeti tromjesečne/polugodišnje/godišnje procjene.
bet psp. zašto novac? :)

21.09.2011, 11:55

Potrebno je razumjeti - čemu ravnodušnost?

21.09.2011, 11:58

zašto ravnodušnost?
vjerovatno zato što ih ima mnogo više zanimljive aktivnosti nego radi dz

Sećam se jako dobro u ovom uzrastu - moji roditelji uopšte nisu kontrolisali dz, i brinulo me je da li imam vremena da uradim domaći.
moj sin je suprotno...

21.09.2011, 12:03

A "kazna" za loše ocjene uvijek je bilo ponovno učenje gradiva i dodatni rad na njemu.:ded:

I nema potrebe za drugim kaznama - to je već posljedica. Dobio lošu ocjenu (objektivno loš za objektivno loše obavljen posao) - šta se onda događa? Dete se tera umesto u šetnju, kompjuter, bioskop, pozorište, DR prijatelja itd. - sjediti kod kuće i učiti neshvaćeno ili zanemareno gradivo. Opet, ako uzmemo materijalni aspekt kazne u nekim slučajevima - novac pripremljen za kupovinu igračke, obećanog laptopa, cijenjenog izleta na kuglanje, itd. - u ovom slučaju idu da plate tutora, kupuju dodatno edukativna literatura, plaćeni izborni predmeti itd. Glavno je da samo dijete razumije ovaj odnos, a ne da su mu roditelji namjerno nešto uskratili. On je sebe lišio, sam sebe kaznio.

21.09.2011, 12:05

Dobar dan!
Želim da čujem mišljenja o motivaciji deteta (2.razred) da uči uz pomoć novca...:010:
Tata je imao divnu ideju - na primjer: za "5" - 100 rubalja, za "4" - 50 rubalja, za "3" - ništa, za "2" i primedbu - minus 300 rubalja: 073:
Moje mišljenje je da je neprihvatljivo stimulisati "uspjeh djeteta u školi" na ovaj način.
Bio bih zahvalan za sva mišljenja ovaj problem, tata će pročitati: 065:

Bio sam toliko motivisan u 3. casu:fifa:
Bio sam direktan student.. roditelji su mi bankrotirali :))

P.S. Sada motivišem svoje svaki dan: 065: sa novim igračkama da odu u baštu: 065:

21.09.2011, 12:16

Dobio lošu ocjenu (objektivno loše za objektivno loše obavljen posao)
postoje loše ocjene i za ponašanje i za nepažnju (npr. tekst je prepisan s greškom) - tutor nije potreban u ovom slučaju

21.09.2011, 12:16

P.S. Sada motivišem svoje svaki dan: 065: sa novim igračkama da odu u baštu: 065:

Ali to je pogrešno, po mom mišljenju...

21.09.2011, 12:16

Samo dvojka je INDIKATOR.
ILI šta mi je promaklo, ili činjenica da nema kontakta sa nastavnikom, ili ga ne zanima. (ali nije interesantno kad ne razume. Ali ne razume - kad slabo objasne ili promasili) ili pokazatelj da je dete samo glupo: 065:

Ali takvih nema na LV (c)

21.09.2011, 12:20

postoje loše ocjene i za ponašanje i za nepažnju (npr. tekst je prepisan s greškom) - tutor nije potreban u ovom slučaju

Dakle, ovdje je glavna stvar razumjeti zašto loša ocjena. Nepažnja - svejedno, očekuje se dodatni rad - učimo pažljivo prepisivati ​​tekstove iz vida i po diktatu. Roditelji da pomognu.

Ponašanje – roditelje tada treba kazniti, jer nisu mogli dijete naučiti pravilima ponašanja na određenim mjestima.

21.09.2011, 12:24

Ali to je pogrešno, po mom mišljenju...

Da, ni meni se ne sviđa.
Ali za sada se moram složiti:065:

Piglet Home

21.09.2011, 12:33

Uopste nisam bio stimulisan... ali sam dobro ucio)

21.09.2011, 12:33

ili pokazatelj da je dijete jednostavno glupo: 065:

Ali takvih nema na LV (c)

Oni uopšte ne postoje.
Kao i lijen od rođenja npr.: 004:

(Ali postoje bolesti koje će, u zanemarenoj verziji, detetu otežati percepciju edukativni materijal lako kao vršnjaci.
Ponekad pravovremena konsultacija sa neurologom mnogo pomaže.)

Ali sada pričamo o nečem drugom.
Potrebno je pogledati – kako su nastava organizovana, kakva je dnevna rutina djeteta. Ovdje možemo bacati kolektivno nagomilane žetone.
Inače, funkcioniše metoda "medenjaka" - postavljaju se sat i vaza sa ukusom. Radili 30 minuta - ipak pauza - uzmite poslasticu.
:080:
I opet ponavljam - ako dijete nema vremena - da li je to razlog da ga ne volite?
DA učenje je 1/4 njegovog života i 1/10 tvog.

A šta će biti ako nije odličan učenik. ali budi ljubazan. odzivan i sportski?

21.09.2011, 12:35

Moj sin je sada u 7. Od trećeg razreda su motivisali učenje novcem - "5" - 20 rubalja, nisu plaćali "4", "3" - minus 10 rubalja, "2" - minus 20. Štedio je novac, bio ponosan što on je "zarađivao", bilo je veoma disciplinovano u trošenju. Molba da se kupi neka glupost: "da li bi je kupio svojom?" - "ne..." Dobro je učio, ali je već odgovoran drug. Nagomilani novac sam potrošio na nešto veliko, ne sjećam se. Općenito, on je vrlo miran po pitanju novca, po mom mišljenju, postojao je osjećaj da njihovo prisustvo ovisi o njemu, a ne o slučaju. Sve je to radilo do 6. razreda, a onda je propalo. Jer "Ne osjećam se više kao da ih zarađujem. Nekako to nije stvarno. Ti si taj koji mi ih daje." Sad dobro uči, dajemo pare "povremeno" - DR, NG... I on štedi, troši. Vrlo je skrupulozan sa vraćanjem kusur, ne zaboravlja dugove. Mislim da su za mlađe školarce školarine dobra igra uloga u stvarnom životu, sve dok postoji glavna iluzija „zarađivanja novca“.
Mislim da je plaćanje kućnih poslova, blago rečeno, čudno. i sin :)

Cascavella

21.09.2011, 12:42

Ne vidim razlog da se obrazovanje podstiče novcem. Dijete uči za sebe, potrebno mu je znanje. A džeparac je iz druge opere.

Uče za sebe, ali im to još nije potrebno. Kad vam zatreba, biće prekasno.

Tata vjeruje da na taj način može motivisati za učenje...
Uopšte se ne slažem.
Potrebni razlozi...

U mojoj viziji ovako:
sedmicu nema dvojki i komentara - vikendom ima kino/zabava i odredjeni fiksni dzeparac za sledecu nedelju, ako dvojka ili komentar - nista od navedenog

Ako ne želite da naučite, ništa vam neće pomoći. Imao sam prijedloge:
Bio je san o malom psu - bilo joj je dovoljno za dva dana učenja.
Kompjuter - za veče.
Neće da šeta dok ne počne da uči - već dve godine sedi kod kuće.
Neće gledati TV - godinu dana bez toga.
Ne možete dirati kompjuter - pa dobro.

21.09.2011, 12:44

“Usput, metoda “medenjaka” funkcionira - postavljeni su sat i vaza sa ukusom. Radili 30 minuta - ipak pauza - uzmite poslasticu.
:080:""

Mislim da je ovo ponižavajuće za dete, izvini. Po mom mišljenju novac je bolji.

21.09.2011, 12:52

nikad mi nije palo na pamet.
Vjerujemo da je za dobar studij najzainteresovanije samo dijete. Zapravo, u našoj porodici je tako :-)
Da, džeparac se izdaje bez obzira na akademski uspjeh.

Dovodim do - opakih na ovaj način - naknada za evaluacije. Striktno IMHO.

21.09.2011, 12:54

Situacija se ne mijenja u odnosu na vaše mišljenje - metoda funkcionira kod mnogih kada je potrebno organizirati istrajnost, razviti vještinu praćenja vremena i organizirati pauzu u nastavi. Pa i hranjenje glukozom. :)
Umjesto "slatkiša" može biti bilo kakvih ugodnih trenutaka - TV, utakmica, promjena aktivnosti na 15 minuta. :) :)

Uzgred, šta je tu zapravo ponižavajuće?

Podsjećam da su časovi u osnovna škola dijete to radi - došlo je, presvuklo se, večeralo, odmorilo se malo.
Zatim, 30 minuta sa pauzom od 15 minuta, prvo radi napisano. zatim usmeni zadatak.
Nastava kod kuće ne bi trebalo da prelazi vreme provedeno u školi, ali da bude malo manje. Odnosno 4 časa u školi - radi domaći do 3 sata.

Sa 8 godina skoro da i nema motivacije. Postoji želja da se ugodi roditeljima i - ako imate sreće sa nastavnikom - interesovanje za predmet.

21.09.2011, 12:55

Ne možete dirati kompjuter - pa dobro.
Sreća... Po tom pitanju - kompjuter - podsjeća me moja porodica "Veld" Bradbury .:005:

21.09.2011, 23:55

Nadao sam se većem prometu u ovoj dionici...
Zamoliću vas da temu prebacite na školarce

22.09.2011, 00:05

upravo sam pitao moju ženu. ona kaže da za 5 petica - dajemo 100 rubalja

Ovo je patamušta mi smo siromašni

Bolybumpa

22.09.2011, 00:07

moji prijatelji su probali ovu metodu
Istina, dječak je već bio u šestom razredu
završilo se činjenicom da je, akumulirajući određenu količinu novca, dijete jednostavno počelo isplaćivati
dobijaš kaznu
i tako je krenulo

22.09.2011, 10:08

Dobar dan!
Želim da čujem mišljenja o motivaciji deteta (2.razred) da uči uz pomoć novca...:010:
Tata je imao divnu ideju - na primjer: za "5" - 100 rubalja, za "4" - 50 rubalja, za "3" - ništa, za "2" i primedbu - minus 300 rubalja: 073:
Moje mišljenje je da je neprihvatljivo stimulisati "uspjeh djeteta u školi" na ovaj način.
Bio bih zahvalan na SVIM misljenjima po ovom pitanju, dacu tati da procita: 065:

Jebeš ti cijene: 005:

Na tu temu moja drugarica stimuliše, da tako kažem, svoju najstariju ćerku - 8. razred. Djevojčica je odličan učenik. Na kraju sedmice se broje petice, a za svaku se daje 15 rubalja.

22.09.2011, 10:15

Uče za sebe, ali im to još nije potrebno. Kad vam zatreba, biće prekasno.

Ali uz pomoć takve šeme, u glavi je sve jača ideja da je roditeljima potrebno obrazovanje više nego njima samima.

Moj prvi razred me je tada odveo u stranu i nježno rekao6 "Mama, tako sam umoran. Uostalom, škola je kao posao, zar ne?" Kupio sam ga, ja kažem "da sine. Svako ima svoj posao." Na šta mi je rekao "Onda treba da primam platu....."

Dakle, ove misli posjećuju i djecu. Još uvijek pokušavam prenijeti opštu ideju. Njemu treba škola, ne meni. Spreman sam da pomognem, podržim, sponzorišem. Ali nemojte platiti za.... Možda ću u srednjoj školi uvesti određenu ovisnost iznosa džeparca od akademskog uspjeha. Ali do sada samo džeparac i to samo zato što je on naš sin i ima određene potrebe, a ne kao naplata za to što je išao u školu.

22.09.2011, 10:31

Spreman sam da pomognem, podržim, sponzorišem. Ali nemojte platiti za.... Možda ću u srednjoj školi uvesti određenu ovisnost iznosa džeparca od akademskog uspjeha. Ali do sada samo džeparac i to samo zato što je on naš sin i ima određene potrebe, a ne kao naplata za to što je išao u školu.

WOOOT!!! I o cemu ja pricam!!! :cvijet:

Pitanje za one koji daju određeni iznos za petice - a za dvojke - šta? Uostalom, može biti 10 petica i isto toliko dvojki u drugim predmetima?

22.09.2011, 10:41

A naši prijatelji na ovaj način stimulišu učenje, samo su cijene za red veličine niže :))
U jednom trenutku smo ponudili i našu ćerku, jer nije htela da radi domaći kod kuće. Ali rekla je da ima sve i ne treba joj novac, samo 24 rublje za picu :)) Jasno je da smo ipak dali picu.

Gleb Yegorych

22.09.2011, 10:57

Dobar dan!
Želim da čujem mišljenja o motivaciji deteta (2.razred) da uči uz pomoć novca...:010:
Tata je imao divnu ideju - na primjer: za "5" - 100 rubalja, za "4" - 50 rubalja, za "3" - ništa, za "2" i primedbu - minus 300 rubalja: 073:
Moje mišljenje je da je neprihvatljivo stimulisati "uspjeh djeteta u školi" na ovaj način.

IMHO, neprihvatljivo.

Dijete neće biti svejedno poslije...postiglo 1000...pa uzeli su 300re i smokve sa sobom. Neće biti poticaja. Znanje i procjene (kao što je već spomenuto) su različite stvari.

Podsticaj nam je kraj tromesečja (i to tek od 5.-6. razreda :ded:). Završio sam kako je moja majka tražila... Dobila sam nagradu.... ne, onda mi je žao.

22.09.2011, 10:57

tada je, pošteno rečeno, potrebno uvesti tarifu za obavljanje svojih dužnosti svih ostalih članova porodice:
mama: supa za ručak - 20 rubalja, večera od tri jela - 300 rubalja, jučerašnja supa za ručak - minus 100 rubalja.
tata - smisli sam;) A ima i druge djece. Oni, da ne bi dobili loše ocene, moraju mnogo da rade. Gdje dobiti poticaj? Lakše je reći sebi "da, ne mari" i ne kupati se. Ne verujem da će dete sa 8 godina shvatiti da uči za sebe, zarad svoje svetle budućnosti. Za dijete u tom uzrastu sljedeća godina izgleda kao nešto tako daleko da je čudno razmišljati o tome. A kao odrasla osoba... Još nema iskustva sa "odgođenim posljedicama". On nam može vjerovati ili ne vjerovati samo o ovim posljedicama. Sada je TTT sve stalo. Jer ako dijete može, ionako će učiti i dobiti petice, a ako ima problema sa pažnjom pri varanju ili sa zadacima iz matematike, onda se ti problemi ne mogu riješiti novcem. Ovdje djetetu treba obratiti pažnju i stvoriti naviku da radi. A tata nudi još jednu motivaciju kako bi sačuvao živce HARDVERA i stimulirao dijete.
TS smatra da je novčana stimulacija daleko od najboljeg izlaza, posebno za učenika drugog razreda...
Dao sam link na temu svom tati - nadam se da će nam sva vaša mišljenja, dragi učesnici ove rasprave, biti korisna! :cvijet:

22.09.2011, 17:33

U međuvremenu, naređeno mi je da iznesem na raspravu:

Uvjeriti (motivisati) riječju "mora" = sila.
Uvjeriti (motivisati) riječju "ovo će ti trebati u životu" = glupost. Bez potvrđivanja jasnim primjerom da je ovo zapravo korisno. I pokušajte pronaći takav primjer za školarca (i ko će se onda sjetiti kome je osim narkomana bila potrebna "hemija", a ona je zaista potrebna jer širi vidike i omogućava bolje razumijevanje suštine materije. odlično objašnjenje za učenika drugog razreda).

Bez sumnje savršena opcija pokazati na primjeru da je studiranje i rad jako zanimljivo, da otvara nove mogućnosti.
Ali onda moraš živjeti na selu i biti na jednom obrazovni nivo sa djetetom.
Ili jedan od roditelja da ostane kod kuće (da bude na istom obrazovnom nivou sa djetetom) i da se lično bavi djetetom
(i od dosade trend kako svi ostali kolju i kolju svoju djecu)

Ne postoji način da se dijete vodi za ruku, morate tražiti motive.
I to pojedinačno za svako dijete.
Jedan uči da ne uvrijedi roditelje, drugi jer je ponosan, treći jer magarac nije u državnom vlasništvu i ne želi da ga primi, četvrti jer su obećali da će mu nešto oduzeti, peti jer je on obećao skuter (bicikl, prefiks, itd.). Ne sećam se nijednog druga iz razreda koji bi bio zainteresovan za učenje. I budimo iskreni, koliko vas uživa u onome što radite na poslu? Zašto ovo radiš? Za novac. Zašto ti treba novac? Onda da radiš ono što zaista želiš. Šta stvarno želiš? (ovdje, mislim da će mnogi reći da se odmore od posla, ali u stvari, mnogi imaju svoje životne planove.

Moj sin je odličan manipulator i savršeno presječe i pobjeđuje verbalnu motivaciju.
Jedina stvar on je ljubazan momak, onda može raditi iz želje da ne uvrijedi, ali to je slab poticaj za postignuće.
Novčana motivacija = bilo koja druga materijalna motivacija, ali i čini da cijenite krajnji rezultat.
U odraslom životu važan je rezultat, a ne proces. Novac se plaća za to. Pa zašto ne pripremiti dijete za stvarni život, a ne za ružičaste naočale.

--
S poštovanjem,
///tata

Gleb Yegorych

22.09.2011, 17:43

dragi tata, idemo logičnim putem

Šta tačno (kakva postignuća u 2. razredu) želite od svog sina, a koji od ovih ciljeva nisu očigledni u djetetovom sistemu vrijednosti?

S obzirom na sve vaše kalkulacije, čini se da ste jednostavno odustali od traženja poluge i stoga nudite najočiglednije – financijsko.

otvorite igru ​​pogađanja za sljedeće takmičenje u pisanju. glavna tema - Grupa, komplikovani elementi nula.
priče ovde
12 takmičarskih + 3 vanjska
autori ovde
Yuka
gušter
Anonymous
Arsalana
Neki ljudi
Nadine Guber
Bubamara
Airini
Mu Mu
Zoya Kalashnikova
Koza Agata
Inessa Fedorovna

Idi! (i mahnuo svojim rogom!)

297

Veronica Solovykh

Odluči da li sam u pravu ili ne.
Moji roditelji i baka žive 30 km od nas. Tu je auto. Svakog vikenda dolaze u naš grad. Ili u pozorište, pa u posjetu rodbini, pa na neku izložbu, pa samo prošetajte, kafić, šoping centar tamo.... odnosno udaljenost nije nikakav problem. S vremena na vrijeme su nas posjećivali. Pa, jednom u 2-3 nedelje negde. 2 minute mazite unuku, popijte kafu i nastavite da se družite. Ostavljaš mi prljave šolje. U redu, nisam uvrijeđen. Svejedno pomažu - ponekad donesu pelene, klizače. UREDU.
One. Uglavnom, muž i ja smo sami sa djetetom. Tačnije, muž je po ceo dan na poslu, uveče je sa detetom. I ja tokom dana. Dijete jedva spava tokom dana. Pa, ne možeš to odložiti. Regresija spavanja, zubi se i dalje planiraju... Odnosno, ponekad ne mogu mirno da jedem, operem, pospremim kuću, i, pardon, odem u toalet, jer čim nestanem iz vida, odmah ili ...
U redu. Posljednji put su mi roditelji i baka došli 8. marta. Kako se ispostavilo, majka je imala temperaturu, ali je baka (starci su kao djeca) hirovita "zašto nećemo" i oni su stigli. I dijete se razboljelo i razboljelo se. Onda ja od nje. Onda muž.
Smireno sam, ali ipak izrazio majci da, kažu, ako si bolestan, ne treba da dolaziš. Beba je tada imala 4 mjeseca. Ništa se ne može izliječiti. Snot rijeka, temperatura. Pa šta je ovo dođavola??? Zašto je bilo nemoguće pomeriti posetu za nedelju dana. Šta su suze od bake od nule?! Šta su hirovi? kako dušo...
U redu. Od tada nisu dolazili. Očigledno uvrijeđeni, iako sam pitao, rekli su ne.

Dakle. Kao što rekoh, dijete ne spava. Već ima 8 kg. Teško je nositi. Plus nakon trudnoće imam kilu. Postajem umoran. Samo želim da sjedim u tišini i pijem topli čaj. Mislim da će me mnogi razumeti. Baka ponekad zove. Fizički nisam u stanju uvijek odgovoriti. Onda hranim i dijete tek počinje da zatvara oči...Naravno, nadam se da će zaspati i da neće dići slušalicu. Onda plivamo. To je nešto drugo. Da, čak i samo ja mogu, izvinite, sjediti na WC šolji. Ili pranje bebine guzice. Da, nikad se ne zna... ne. Počinje da zove non-stop dok ne podignem slušalicu. I nakon što ga je uzela, ona počinje, kao sa mnom školarku, da me grdi "ZAŠTO NE DIŽEŠ TELEFONU! Zvala sam!"
Želja za razgovorom nestaje, naravno. Roditelji su trenutno prestali da dolaze. Iako na fotografiji na društvenim mrežama vidim da redovno posjećuju naš grad. Mogu samo prošetati do najbliže radnje, to je sva moja zabava))). Raspoloženje se naravno kvari. Ali ja se nikome ne žalim, ne izražavam nezadovoljstvo. Ja obavljam svoje dužnosti i nikome ne namećem svoje dijete. Samo ja i moj muž to radimo.
Pa zove moja mama, ja počinjem sa tvrdnjama, "šta se dešava??? Šta je sa tobom??? ne zovi! nemoj pisati! Zovem te!" A kada da se javim? Regresija spavanja, zubi su se ocrtali.. dijete nikako ne spava. Nisam bezobrazan, govorim suvo i samo do tačke... Nedostatak sna i umor uzimaju svoj danak.
Pitao sam „imam li pravo da budem umoran? Imam pravo na to loše raspoloženje"?" Odgovor je da. Majka je isključila razgovor i prekinula vezu. Sada se uvrijedila, a ja se osjećam krivim.
Ponavljam da im se nikada nisam žalio. Ovo je moje dijete, sama sam ga rodila i sama se brinem o njemu zajedno sa svojim mužem. Ali roditelji mogu pomoći, mogu naći jedan sat mjesečno, uzeti kolica i prošetati sat vremena sa djetetom u parku. Dok kod kuće mirno pjevam, ili perem pod, i perem se, ali možda samo odrijemam. A ako ne, ako ne dođeš, ne želiš ili ne možeš, zašto onda ne zovem i zašto ne pišem...? Kada?? I bez ispitivanja zašto se nije javio na slušalicu!. Ne mogu, mislim.
Imam posla. Mislim da jesam.
Inače, odrastao sam sa bakom i dedom. Roditelji su me vodili samo za vikend. Kao da su morali da rade, ali nije bilo vremena da me prate i uče. Ukratko, ispostavilo se da su njihovi roditelji bili zaručeni za njihovo dijete.
Generalno, sudite... Možda sam u krivu. Ili možda neko drugi jeste. Moram da požurim do telefona i javim, kao prvačić, zašto nisam digao slušalicu ili zašto ne zovem?? Morate li se opravdavati za svoje loše raspoloženje i umor??

Oprostite za cijeli list.. Samo je prokuhao

221

Ekaterina

Situacija je ovakva, moja ćerka je nedavno napunila 15 godina, odlično uči, obično sve deli sa mnom, a tek nedavno sam saznala da ona već ima neku vezu.
Uglavnom, pošto je 8. razred, održan je roditeljski sastanak u vezi daljeg certificiranja itd., to nije poenta. Naravno, pored ovoga razgovaralo se i o djeci. Odeljenska starešina je dala informaciju da u razredu njene ćerke već ima onih koji se sreću sa dečacima – sa devojčicama. Među njima je nazvala i moju ćerku, ali ona izlazi sa dečkom ne iz njenog razreda, pa čak ni iz paralele, već iz 9. Zainteresovala sam se, i nakon sastanka odlučila sam da odem kod vođe i pitam za ovog dečka .
Ispostavilo se da je i on učio sa njom, za sada nije mnogo učio - sve dok neko vreme, kasnije, kada su moja ćerka i njen dečko već počeli da se zabavljaju, počeo je da hvata korak iz 2 predmeta (ruski i književnost ), možda u nekom drugom, čak ni ovo učiteljica nije znala, ali je saznala da je nekada pušila, takođe je prestala kada su počeli da se zabavljaju.
Koje je pitanje, kako da razgovaram sa svojom ćerkom o momku o ovome, pogotovo koji je imao loše navike? Brinem se da možda, ne daj Bože, uđem u pogrešno društvo. I isplati li se uopće započeti takav razgovor?

159 157
Dijeli